استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه در سفر یکروزه به شهرستان هرسین از وضعیت رعایت توصیه های بهداشتی در سطح شهر، بازارها، بانکها و سایر مشاغل بازدید و همکاری و همراهی مردم هرسین را در رعایت توصیه های بهداشتی مطلوب و قابل تقدیر دانست.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 24 November 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  «هوشنگ بازوند» در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک اظهار داشت: 80 درصد جمعیت استان در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز ساکن هستند و شهرستان هرسین نیز به دلیل افزایش تعداد مبتلایان در شرایط قرمز قرار دارد که در بازدید امروز شاهد تعطیلی بازار، اصناف و همکاری مردم در محدودیت های جدید هستیم. 

 وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا ۳۰‌ درصد از مشاغل در گروه یک هستند که خدمات ضروری را ارائه می دهند و مابقی اصناف نیز باید در این دوهفته تعطیل باشند تا روند انتقال زنجیره کرونا قطع شود. 

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در بازدید میدانی که امروز از سطح این شهرستان صورت گرفت، خوشبختانه میزان رعایت‌ پروتکل ها خوب است و بیش از ۸۵ درصد اصناف مغازه‌های خود را تعطیل کرده بودند.

وی ادامه داد: این همدلی و همراهی مناسب بی تردید حاصل تلاش‌های فرماندار، نیروی انتظامی، رسانه ها، اصناف و بازاریان و مردم شریف هرسین است.

بازوند یادآور شد: امیدواریم این روند مناسب رعایت پروتکل ها همچنان تداوم داشته باشد زیرا در غیر اینصورت مجبور هستیم این تعطیلی ها را دوباره تمدید کنیم. 

وی ادامه داد: خوشبختانه یک واحد تولید ماسک خوب در هرسین مشغول فعالیت است و نیازهای شهرستان را تامین می‌کند.

بازوند تاکید کرد: در نشست آینده ستاد کرونا تلاش می کنیم برخی مشکلات این مجموعه مانند خرید اقلام تولیدی را با کمک دانشگاه علوم پزشکی حل کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار