فریبرز ایمانی در گفتگو با تابناک:
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ملاک عمل محاسبه مالیات هر ساله توسط امور مالیاتی ابلاغ می شود که در دستورالعمل سال جاری ،حقوق اعضای هیات علمی به میزان ۱۰ درصد مقطوع و کارانه نیز به صورت پلکانی تا سقف ۲۵ درصد ملاک عمل قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 25 November 2020

فریبرز ایمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به اینکه کارانه پزشکان و پرسنل در دانشگاه معمولا با تاخیر پرداخت می گردد ،با پیگیری های وزارت متبوع در مهرماه سال جاری مصوبه ای اخذ گردید که زمان پرداخت ملاک عمل باشد .

وی خاطر نشان کرد:بر اساس این مصوبه، در صورتی که کارانه سال گذشته در سال جاری پرداخت گردد ، بر اساس پلکان سال جاری انجام می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه از ابتدای سال تا زمان مصوبه، کارانه های پرداخت شده بر اساس پلکان سال گذشته پرداخت و میزان ۳۵ درصد محاسبه شده است ،.

ایمانی تصریح کرد: طی مکاتبه مدیر مالی دانشگاه ،به واحدهای تابعه اعلام شده است که تفاوت مربوطه ، محاسبه و به عنوان طلب مالیاتی در سیستم اعمال  و در پرداخت های بعدی مد نظر قرار داده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار