مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: با اینکه بسیجی وابسته به مال دنیا نیست اما با خدمت به مردم به دنبال آبادکردن دنیا است.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 25 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین «شمس الله جلیلیان»  به مناسبت هفته بسیج، خدمت به مردم را اولویت اول برای بسیجیان دانست و گفت: پایه اصلی بسیج، مردمی بودن است و به قشر خاصی تعلق ندارد بلکه در همه اقشار ملت ایران با هر تخصصی بسیجی وجود دارد.

حجت الاسلام جلیلیان، بر زمان شناس بودن بسیجیان تاکید کرد و گفت: کرونا و مسایل معیشتی مهمترین عرصه ها برای خدمت امروز بسیجیان است.

او تفکر انقلابی و بسیجی را تشخیص اولویت ها براساس پیروی از کلام ولایت در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و امنیتی دانست.

خدمات سپاه و بسیج

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در ادامه اشاره ای به پاره ای از خدمات مردمی بسیجیان داشت و گفت: در ایام کرونا ۲۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۱ میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع شده و ۱۵ هزار بسته معیشتی دیگر نیز در هفته بسیج توزیع می شود.

حجت الاسلام جلیلیان، آزادی ۴۱ زندانی جرایم غیرعمد، اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در ۷۶ مسجد استان با ۱۶ هزار خدمات حقوقی، احداث سه سوله ورزشی با همکاری بسیج سازندگی و اداره ورزش و جوانان را از جمله خدمات بسیجیان برشمرد.

به گفته وی، برنامه ساخت ۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی نیز در حال انجام است که ۱۰ واحد آماده شده در هفته بسیج به نیازمندان تحویل می شود.

همکاری با کمیته امداد برای ساخت بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی و نیز توزیع ۵۰۰ کیسه آرد رایگان در بین نیازمندان روستایی نمونه دیگر خدمات بسیج به مردم اعلام شد.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: در ایام کرونا نیز بسیجیان در کنار کادر درمان بوده اند که نمونه اش اعزام ۵۵ طلبه آموزش دیده به بیمارستان های استان است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در ادامه اشاره ای نیز به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داشت و گفت: هنوز برخی افراد دشمنان را نشناخته اند و متاسفانه برای حل مشکلات اقتصادی به انتخابات آمریکا چشم دوخته اند اما دیدیم که در کشوری که ادعای بزرگترین دموکراسی دنیا را دارد همدیگر را به تقلب متهم و در خیابان ها اردوکشی می کنند.

وی رای ۵۰ درصدی شخصیت خبیثی مانند ترامپ و نیز غارت فروشگاه ها در اویل شیوع ویروس کرونا در کشورهای غربی را از دلایل پوشالی بودن تمدن غربی برشمرد و گفت: جوانان ما نباید از کشورهای غربی مدینه فاضله بسازند.

حجت الاسلام جلیلیان، فرهنگ غنی اسلامی را عامل شکل گیری بسیج کمک های مومنانه در داخل کشور همزمان با شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: در مقابل در فرهنگ غربی همه غارت فروشگاه ها را مشاهده کردند.

وی به نقل از مقام معظم رهبری اشاره ای نیز به مشکلات معیشتی داشت و گفت: راهکارهای برون رفت از مشکلات شناسایی شده و فقط نیازمند تحقق اراده هستیم و در ابتدای راه ممکن است که سختی هایی داشته باشیم اما به نتایج خوبی خواهیم رسید.

او تاکید کرد: همانگونه که با تفکر بسیجی دارای امنیت نظامی هستیم و در دنیا حرفی برای گفتن داریم با همین تفکر می توانیم مشکلات اقتصادی را نیز حل کنیم چرا که عمده مشکلات ما به مسائل داخلی بر می گردد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار