یکی از فرماندهان پیشکسوت سپاه پاسداران و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به نقش کلیدی بسیج در حوادث مختلف گفت: حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه بسیاری از مشکلات موجود را حل می‌کند.
کد خبر: ۹۱۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 26 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سرهنگ «علی شیر پرنور» با تبریک هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج‌ مستضعفان افزود: بسیج آزمون خود را در دفاع مقدس پس داده و پس از آن نیز نشان داده هرجا که ورود کرده از فعالیت های سازندگی و عمرانی و برنامه های جهادی در مناطق محروم و حوادث قهری گرفته تا حوزه هایی همچون اقتصاد مقاومتی و شرایط کرونایی اخیر موفق عمل کرده است.

وی اظهارداشت: بسیج یک نهاد مردمی است که از همان اوایل انقلاب هر کجا نیاز بوده وارد میدان جهاد و خدمت رسانی شده و در ۹ ماه گذشته هم اقدام های بسیار خوبی در راستای مبارزه با ویروس کرونا انجام داده است.

این رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس گفت: هرچه تفکر بسیجی در مسوولان و هم در آحاد مردم بیشتر نهادینه شود کارها بهتر انجام می گیرد و آهنگ خدمت خالصانه تر و سرعت خواهد گرفت.

پرنور اضافه کرد: پس از دوران هشت سال دفاع مقدس می توانستیم بیشتر از ظرفیت بسیج در توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم، استفاده از این ظرفیت به عنوان یک محور کلیدی و مهم بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: در حوادث ‌مختلف بسیج به خوبی ایفای نقش کرده و امروز هم که کشور با بیماری کرونا مواجه شده است، نقش بسیج را به خوبی می بینیم که در این مدت در عرصه کمک های مومنانه و عرصه های همراهی با حوزه بهداشت و درمان با برنامه مناسب به شایستگی ورود پیدا کرده و فعال است.

او ادامه داد: بسیج در همه طرح های ملی بهداشت و درمان همواره حضوری فعال داشته و به طور یقین در موضوع کرونا هم موفق نشان داده به گونه ای که حضور بسیج توانسته کمک بسیار مهمی برای دست اندرکاران بهداشت و درمان در جهت شناسایی و مراحل تشخیص بیماران، کنترل ترددها در مواقع اضطراری و حمایت از اقشار آسیب پذیر باشد تا به زودی شاهد ریشه کنی این ویروس همچون فلج اطفال باشیم.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار