رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی در شبانه روز گذشته ۱۴۳ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۷۸ مورد بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 29 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۱۲ شب گذشته، تعداد بیماران بستری با افزایش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی، از ترخیصی‌ها کمتر بود.

وی ادامه داد: طی در شبانه روز گذشته ۱۴۳ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۷۸ مورد بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: هم‌اکنون ۷۶۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند که ۴۵ بیمار با حال وخیم متصل به دستگاه تنفسی هستند.

وی در خصوص وضعیت بیمارستان‌های شهرستان‌های تابع استان، گفت: بیمارستان سنقرو کلیایی با ۵۴ بیمار و اسلام‌آباد غرب با ۴۷ بیمار بیشترین بیماران شهرستان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در ادامه اشاره به آمار بستری در بیمارستان‌های شهر کرمانشاه داشت و افزود: بیمارستان امام رضا‌(ع) با ۱۳۴ بیمار و فارابی با ۹۴ بیمار بیشترین بیماران را بین بیمارستان‌های دانشگاه و بیمارستان امام حسین(ع) با ۳۸ بیمار بیشترین بیمار را بین بیمارستان‌های غیردانشگاهی به خود اختصاص داده‌اند.

محمدی تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۶ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد موارد فوتی نسبت به هفته گذشته کاهش یافته و به زیر ۱۰ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: با احتساب این تعداد مرگ و میرهای طی شبانه‌روز گذشته، مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک‌هزار و ۲۵۱ نفر رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار