حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با تابناک:
امام جمعه سرپل ذهاب گفت:مجلس امروز باید در خیلی از مسائل ورود کند و چشم بیدار و زبان گویای مردم باشد.
کد خبر: ۹۲۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 30 November 2020

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هدف اصلی مجلس، تلاش بر قانونگذاری صحیح و نظارت بر حسن اجرای قانون است و امروز نیاز به نماینده ای داریم که از منافع شخصی و حزبی خود بگذرد و به دنبال خدمتگزاری به نظام ، انقلاب و مردم باشد.

وی خاطر نشان کرد:  خیلی از مشکلاتی را که در کشور می بینیم از گرانی و تورم تا مشکلات اقتصادی و معیشتی که سر راه مردم قرار گرفته و باعث ناامیدی آنان شده، حربه و سیاست دشمن است. اگر مجلس در راس امور قرار بگیرد ، قانون را به درستی اجرا کند و به معنای واقعی کلمه نظارت کند، خیلی از این مسائل حل خواهد شد.

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: امروز بیش از هر زمانی به نمایندگانی مستقل ، متعهد و انقلابی نیاز داریم که به دنبال خدمتگزاری به انقلاب و نظام باشند.

فاطمی نسب افزود: یکی از عوامل دلسردی مردم نسبت به خیلی از مسائل و آینده ، عملکرد نماینده‌ای است که در چارچوب وظایف خود حرکت نمی کند. اگر نمایندگان از قانون عبور کنند و نماینده ای که خود باید قانونگذار باشد از قانون سرپیچی کند، باعث بدبینی مردم می شوند . 

وی اظهار کرد: امیدواریم در کنار مجلس، دولت انقلابی هم شکل بگیرد .متاسفانه در بعضی جاها می بینیم دولت با مجلس همخوانی ندارد. ان شاء الله دولت خدمتگزار و انقلابی هم در طراز جمهوری اسلامی شکل بگیرد و با همکاری و هماهنگی مجلس ، دولت، قوه قضاییه ،برادری و اتحادی که باید بین قوا شکل بگیرد، بتوانند زمینه خروج از مشکلات اقتصادی و معیشتی که امروز سر راه مردم هست را فراهم کنند . امروز خیال مردم هم از قوه قضائیه راحت است و هم از مجلس. امیدواریم دولت که نظام اجرایی کشور را در اختیار دارد ، جوان و حزب اللهی روی کار بیاید تا بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم و روزهای خوبی را مردم عزیز ما تجربه کنند.

 

وی در پایان بابیان اینکه کلید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی در داخل کشور است ،نه خارج از مرزهای، خاطر نشان کرد: اگر ما مشکلات را گره بزنیم به تحریم‌های دشمن و چشم به نتیجه انتخابات آمریکا بدوزیم که آیا فرد انتخاب شده به روی ما لبخند میزند یا نه ،کاری از پیش نخواهیم برد. مجلس باید مواظب و پای کار باشد تا خدای نکرده مشکلات بیشتر از این نشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار