به گفته مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه، در 9 ماهه امسال 21 هزار و 12 دستگاه خودرو پژو پارس در این واحد صنعتی تولید شده که بیش از تولید کل سال گذشته است.
کد خبر: ۹۲۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 01 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمد ملکی اظهار کرد: کارخانه ایران خودرو کرمانشاه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید مزین شده توانسته با مدیریت جهادی و بهره گیری از تلاش و اراده کارکنان خود، با وجود محدودیت های ناشی از تحریم و شیوع بیماری کرونا رکوردی در تولید بر جای بگذارد.

ملکی با اشاره به تحقق تولید یک سال گذشته این واحد در 9 ماهه امسال، گفت: بررسی آمار تولیدات شرکت ایران خودرو کرمانشاه از ابتدای امسال تا اول آذر ماه نشان می دهد که این شرکت 21 هزار و 12 دستگاه خودرو پژو پارس تولید کرده واین در حالیست که کل تولید سال گذشته این شرکت 21 هزار و 10 دستگاه خودرو بوده و این میزان تولید، ضمن شکستن رکورد تولید سالیانه شرکت، نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 74 درصدی را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با ابراز خرسندی از رکوردشکنی و تحقق اهداف این واحد صنعتی، توسعه و عرضه محصولات با کیفیت در شرایط تحریم را بیانگر توانمندی کارکنان، متخصصان و صنعتگران کشور و حرکت در مسیر تحقق مطالبات مشتریان عنوان کرد .

ملکی با بیان اینکه جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در تحویل خودرو، امکان تحویل خودرو در محل کارخانه نیز فراهم شده، گفت: در حال حاضر کارکنان این سایت تولیدی با روحیه جهادی و تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در عمل به شعار سال، حتی در روزهای تعطیل هم برای رفع کسری و تجاری سازی خودروها در محل کار حضور دارند تا خودروها زودتر تحویل مشتریان شود.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه تصریح کرد: تولیدات قطعه سازانی که در استان کرمانشاه فعالیت می کنند در خط تولید ایران خودرو کرمانشاه مصرف می شود که همین موضوع، اشتغال غیر مستقیم زیادی ایجاد کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار