ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت:تداوم تحویل رب اسپتیک به خریدارانی که از طریق تالار بورس محصولات کشاورزی خرید نموده اند ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 02 December 2020

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:میزان رب استحصالی در طرح خرید حمایتی گوجه فرنگی سال ۹۸ استان حدود ۹ هزار و ۴۰۰ تن بوده و در انبارهای سازمان ذخیره گردیده که تاکنون مقدار ۷ هزار ۳۳۳ تن از رب مذکور از انبارهای این مدیریت خارج و تحویل خریداران شده است.

وی تاکید کرد : این مدیریت آمادگی لازم برای واگذاری روزانه ۶۰۰ الی ۷۰۰ تن از رب های اسپتیک موجود در انبارهای ذخیره سازی رب استحصالی را دارد با توجه به اینکه باقیمانده محصول فوق در سامانه بورس محصولات کشاورزی فروش رفته ، لذا با مراجعه خریداران محصول تحویل آنها را دارد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: سالجاری خرید گوجه فرنگی حمایتی در استان صورت گرفت وشبکه تعاون روستایی در مرحله اول از تاریخ ۲۶ لغایت ۳۱ تیر ماه سال جاری در مناطق گرمسیری استان بیش از ۹۶۱ تن گوجه فرنگی حمایتی خریدکرد.

صفایی در پایان گفت: در مرحله دوم در مناطق معتدل، استان مورخ ۶ لغایت ۳۱ شهریور ۹۹ بیش از ۵۹ هزار تن گوجه فرنگی حمایتی از کشاورزان گوجه کار استان در کارخانجات فرآوری روژین تاک و شادچین خریداری نموده است و تا کنون حدود ۴۰ درصد یارانه متعلقه به حساب کشاورزان واریز و مابقی در آینده نزدیک نیز واریز خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار