جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: یکی از چالش‌های اساسی برگزاری و تجمع حضور برخی افراد در مراسم های ترحیم و یا شادی تا حدودی بی احتیاطی‌ها و سهل انگاری‌هایی در این زمینه است.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 03 December 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان در نشست ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: میزان اوج گیری و یا کاهش آمار مبتلایان و وضعیت‌های قرمز، نارنجی و یا زرد کرونا به نوع رفتار و چگونگی همکاری و یا عادی انگاری مردم گره خورده است.

او، تصریح کرد: وضعیت شهرستان بارستان هم اکنون نارنجی است و بدون شک استمرار و تقویت همکاری‌ها و همراهی قشر‌های مختلف مردم به ویژه اصناف و بازاریان و هم افزایی میان اعضای ستاد مدیریت کرونا می‌تواند شرایط و وضعیت منطقه را بیش از این بهبود ببخشد.

حسنی، ادامه داد: همراهی و همکاری مردم علاوه بر قطع زنجیره انتقال و کاهش مبتلایان، زمینه و شرایط لازم را برای انجام بهتر امور و دیگر فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی فراهم می‌کند.

فرماندار ویژه لارستان، با اشاره به اینکه کرونا بسیاری از الگو‌ها، رفتار‌ها و فعالیت‌های روزمره و حتی سیاست‌های کلان در بخش‌های مختلف را با چالش و تغییرات محسوس مواجه کرده است، افزود: همکاری مردم و رعایت دستور العمل بهداشتی سبب بالا رفتن تاب آوری اجتماعی در جامعه می شود.

او، تلاش و همکاری نیروی انتظامی و پلیس راه و راهور در کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان، کاهش محسوس ترافیک شهری و همچنین اصناف و بازاریان را در اجرای این طرح ملی قابل تقدیر دانست.

حسنی، اضافه کرد: در کنار اجرای محدودیت‌ها نباید از سایر فعالیت‌ها به ویژه استمرار و ادامه روند کمک‌های مومنانه به مردم و نیازمندان غافل شد.

فرماندار ویژه لارستان، با بیان اینکه یک فضای وفاق و همدلی برای دستگیری از نیازمندان در سطح شهرستان ایجاد شده است، اظهار کرد: اجرای این گونه طرح‌های حمایتی، همدلی و کمک‌های مومنانه علاوه بر اینکه تسکین آلام و کاهش فشار‌ها و مشکلات قشر نیازمند و آسیب دیده جامعه را بدنبال دارد، موجب کسب فیوضات معنوی در افراد جامعه نیز می‌شود.

او، تاکید کرد: یکی از چالش‌های اساسی برگزاری و تجمع حضور برخی افراد در مراسم های ترحیم و یا شادی تا حدودی بی احتیاطی‌ها و سهل انگاری‌هایی در این زمینه است.

انتهای پیام/ت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار