رئیس اداره تشکل‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه این رویداد با هدف شناسایی و شبکه سازی فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی حوزویان در فضای مجازی برگزار شده گفت: در رویداد رقابتی طلافنگ بیش از هزار محصول تولیدی از ۲۰۰ فعال حوزوی در فضای مجازی دریافت شده است.
کد خبر: ۹۲۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ 03 December 2020

حجت الاسلام صادق امینی با اشاره به پایان زمان دریافت آثار افزود: تولیدات فردی و گروهی در فضای مجازی طلاب با موضوع آزاد در قالب موشن‌گرافی، فوتوکلیپ، عکس‌نوشت، فیلم، پویا‌نمایی، کمیک استریپ، پادکست، ویدیوکلیپ، اپلیکیشن، کانال و پیج، وب سایت و نرم افزار به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است.
وی گفت: این آثار تا پایان آذر به صورت تخصصی داوری و نفرات برتر اعلام خواهند شد.
حجت الاسلام امینی افزود: برای اطلاع از نمونه محصولات دریافتی رویداد رقابتی طلافَنگ می‌توانید به کانال اختصاصی در پیام رسان ایتا به نشانی http://eitaa.com/talafang مراجعه کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار