در ادامه قطعی های مکرر شبکه های تلویزیونی شهر لنده پیشنهادی مبنی بازیابی و راه اندازی مجدد دکل قدیمی این شهر در ماه های گذشته داده شد که خوشبختانه این مهم در دستور کار مسئولین شهرستان قرار گرفت و با حمایت مالی بنیاد علوی در روزهای گذشته این دکل بازیابی و تقویت گردید.
کد خبر: ۹۲۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 04 December 2020

انعکاس پیشنهاد جوان لنده ای در تابناک و محقق شدن آن با حمایت علوی و مسئولین شهرستان+تصویر

در ادامه قطعی های مکرر شبکه های تلویزیونی شهر لنده پیشنهادی مبنی بازیابی و راه اندازی مجدد دکل قدیمی این شهر در ماه های گذشته داده شد که خوشبختانه این مهم در دستور کار مسئولین شهرستان گرفت و با حمایت مالی بنیاد علوی در روزهای گذشته این دکل بازیابی و تقویت گردید.

تابناک کهگیلویه و بویر احمد؛ قطع شبکه های تلویزیون در شهرستان لنده موضوعی است که سالها مردم لنده از آن گلایه دارند. قطعی های مکرری که بیشتر در پاییز و زمستان با آغاز بارش ها و در پاره ای از مواقع با وزش باد مردم شاهد آن هستند.
این موضوع طی این سالها به کرات اتفاق تا آنجا که قطعی های شبکه ها گاهی روزها طول میکشید. مسئولان محلی این منطقه همیشه علت قطع شبکه های تلویزیونی در لنده را قطع برق و به تبع آن آسیب به دکلی مرکزی در منطقه دژکوه از توابع شهر سوق عنوان می کردند و طبیعتا راهی جز صبر و حوصله برای مردم باقی نمی ماند.

در سالهای گذشته شاید یکی از مهمترین دلایل در دیر رفع کردن این مشکل و مطالبه ی بحق ، محیا نبودن فضای مطالبه گری بود. مردم تنها راه پیگیری را که پیش روی خود می دیدند مراجعه حضوری یا در نهایت تلفن کردنی به بخشداری ، فرمانداری بود که با جملات تکراری تا برق دژکوه وصل نشود باید صبر کرد مواجه می شدند.

در این سالها امّا با رشد شبکه های اجتماعی بحمدلله نوع مطالبه گری تغییر پیدا کرد. هر شهروند به یک رسانه تبدیل شده است و میبینیم گاها با طرح یک مشکل و مطالبه از طریق همین شبکه های اجتماعی در منطقه ی محرومی مسئولین بالادستی به موضوعات ورود میکنند و گاهی در کمترین زمان ممکن پیشنهاد یک شهروند و مطالبه ای پیگیری و برای رفع آن تلاش میشود.

شاید نمونه عینی از این موارد که در شبکه های اجتماعی و رسانه ها طرح شده است و در کمترین زمان ممکن برای رفع آن گام برداشته شد طرح تقویت بهبود کیفی ، بازیابی و راه اندازی مجدد دکل قدیمی تلویزیون لنده می باشد.

موضوعی که توسط جوان مطالبه گر شهر لنده سید غفار فتحی در قالب یادداشت جلوی رشد قارچ گونه استفاده از ماهواره در مناطق روستایی و عشایری را بگیرید/از ظرفیت نهاد انقلابی بنیاد علوی در شهرستان لنده نهایت بهره را ببرید! با مضمون اینکه وقتی لنده خود صاحب جایگاه دکل برق هست چرا دکل تلویزیونی ما از لحاظ اسقرار مجزا نیست و چرا امروز دکل تلویزیونی ما باید در مناطق خارج از حوزه ی استحفاظی باشد در تابناک کهگیلویه بویر احمد منتشر و پیشنهاد داده شد از ظرفیت بنیاد علوی در راستای تقویت این دکل استفاده شود که خوشبختانه با استقبال مسولین در راس (فرماندار شهرستان و مجموعه ی فرمانداری) و حمایت مالی بنیاد علوی این موضوع در دستور کار قرار گرفت و خبر تقویت دکل تلویزیونی شهر لنده در روزهای گذشته داده شد.

انعکاس پیشنهاد جوان لنده ای در تابناک و محقق شدن آن با حمایت علوی و مسئولین شهرستان+تصویر

انعکاس پیشنهاد جوان لنده ای در تابناک و محقق شدن آن با حمایت علوی و مسئولین شهرستان+تصویر

این یادداشت را در زیر می توانید بخوانید

جلوی رشد قارچ گونه استفاده از ماهواره در مناطق روستایی و عشایری را بگیرید/از ظرفیت نهاد انقلابی بنیاد علوی در شهرستان لنده نهایت بهره را ببرید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار