مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:در هشت ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۱۰ هزار تن آسفالت برای بهسازی راه‌های استان مصرف شده است.
کد خبر: ۹۲۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 05 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فریبرز کرمی اظهار کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۱۰ هزار تن آسفالت برای بهسازی راه‌های استان مصرف شده است.

وی افزود: جاده‌ها و مسیر‌های اصلی و شریانی از اولویت بیشتری برخوردار هستند، اما در کنار آن هیچگاه از ترمیم و آسفالت راه‌های روستایی غفلت صورت نگرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: ۲۵ کیلومتر از راه‌های روستایی در سال جاری ترمیم شده‌اند.

کرمی با اشاره به دلایل تخریب راه‌ها و جاده‌ها تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی تخریب جاده‌ها فرسودگی راه‌ها است و همچنین اضافه بار کامیون‌ها، تصادفات جاده‌ای و جاری شدن مواد سوختی در تخریب راه‌ها مؤثر هستند.

وی با بیان اینکه ۸۹۰ کیلومتر راه شریانی در استان وجود دارد گفت: ابتدا سعی می‌شود مسیر‌هایی که در نیمه دوم سال و فصل سرما قابلیت ترمیم ندارند مورد بازسازی قرار گیرد و هم اکنون اکیپ‌های راهداری در مناطق گرمسیر استان در حال فعالیت هستند.

کرمی بیان کرد: کیفیت آسفالت مصرفی باید دارای استاندار‌های لازم باشد در غیر این صورت مورد مصرف قرار نخواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به هشت هزار و ۵۱ کیلومتر راه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ۴۵۸ کیلومتر از راه‌های استان نیز لکه گیری و ترمیم شده‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار