مسئول کارگروه عمرانی گروه جهادی طوبای محبت از توزیع ۱۷۸ بسته کمک مومنانه در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 07 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر حسین قبادی بصیر اظهار کرد: در شرایط سخت اقتصادی که گوشت از سبد تعدادی از خانواده‌ها خصوصاً ایتام حذف شده، گروه جهادی طوبای محبت با جمع آوری کمک مومنانه به صورت خود جوش اقدام به خرید ۶ راس گوسفند و ۱۰ کیسه (۱۰۰ کیلو گرم) برنج برای سفره ایتام این قشر آسیب پذیر در شرایط شیوع بیماری کرونا کرده اند.

وی افزود: گروه جهادی طوبای محبت از اسفند ماه سال ۹۸ با همکاری تعدادی از اساتید بسیجی دانشگاه رازی کرمانشاه، با مدیریت محمد ابراهیم نوریان سرور تشکیل شد، این گروه زیر مجموعه بسیج اساتید سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان است که شامل تعدادی از اساتید جهادی، سپاهیان شاغل و بازنشسته و همچنین تعدادی از دانشجویان فعال کرمانشاه به نیازمندان با نام‌های نیک مهربانی خدمت می‌کنند.

مسؤول کار گروه عمرانی گروه جهادی طوبای محبت تاکید کرد: این گروه تا کنون با کمک خیرین نوع دوست با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی اقشار کم درآمد، ۱۷۸ بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم درآمد از پیش شناسایی شده توزیع کرده اند.

قبادی بصیر با اشاره به فراخوان جمع آوری پول گفت: با سهم هر قسم ۲۰ هزار تومان که هریک از گروه و خانواده‌های آن‌ها برحسب نیت خود از یک تا چند سهم اهداء کردند، در این میان خیری به مبلغ سه میلیون تومان و خیر دیگر هزینه یک گوسفند کامل به گروه خیریه اهدا کردند.

وی با اشاره به چهارمین مرحله ذبح گوسفند به همت گروه جهادی طوبای محبت، گفت: جمع آوری ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان طی یک هفته از طرف خیرین جمع آوری و بقیه هزینه‌ها از موجودی گروه جهادی تامین شد، در دوره ۳۲ محبت ۶ راس گوسفند خریداری، ذبح و در بسته‌های یک کیلوگرمی بین ۱۷۸ خانوار از قبل شناسایی شده توزیع شد.

مسئول کار گروه عمرانی گروه جهادی طوبای محبت با تقدیر از دامدارانی که گروه جهادی طوبای محبت را حمایت کردند، گفت: ان شاءالله خداوند توفیق خدمت به ایتام را به همه ما بدهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار