رئیس هیات گلف استان قم گفت: ان‌شاءالله به زودی با بهبود اوضاع و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، روزهای روشنی در انتظار گلف و مینی‌گلف قم است و مسابقات و کلاس‌های آموزشی منسجم‌تر از قبل پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 12 December 2020

به گزارش تابناک قم، رضا دلاوری با بیان اینکه برگزاری مسابقات لیگ مینی‌گلف مردان قم، جام رسانه و جشنواره ورزشی فرهنگی کارکنان دولت در دستور کار این هیات قرار دارد، اظهار کرد: با پیگیری‌های بیشتر و همکاری ادارات و ارگان‌های مرتبط، این هیات می‌تواند بعد از افتتاح نخستین زمین مینی‌گلف استاندارد، در ادامه توسعه فضاهای اختصاصی این رشته ورزشی، صاحب اولی زمین گلف خود نیز شود.

وی با قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران ساخت زمین مینی‌گلف قم افزود: به نتیجه رسیدن این پروژه که حرکتی مهم و به یاد ماندنی در سابقه گلف قم خواهد بود و ارمغان قهرمانی‌های متعدد، کشف استعدادها و بازیکنان جدید این رشته است و البته آینده‌ای روشن در گلف و مینی‌گلف قم را نوید می‌دهد، بدون تردید دستاورد زحمات و از خود گذشتگی تک تک افراد حاضر در ساخت این زمین است.

رئیس هیات گلف استان قم در ادامه با ابراز خشنودی از برگزاری چند دوره تمرین و کارگاه آموزشی مینی‌گلف، عنوان کرد: ان‌شاءالله به زودی با بهبود اوضاع و ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، روزهای روشنی در انتظار گلف و مینی‌گلف قم است و مسابقات و کلاس‌های آموزشی منسجم‌تر از قبل پیگیری خواهد شد.

دلاوری خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف مهم هیات گلف استان قم در چهار سال گذشته دستیابی به زمین رنج و در اختیار گرفتن زمین گلف مناسب، به منظور استفاده گلفبازان و علاقمندان به این رشته ورزشی بوده که تا کنون این امر محقق نشده اما با مذاکراتی که با دکتر بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم انجام شده، امیدواریم با همت روز افزون مجموعه هیات گلف و همراهی و یاری تمامی بخش‌های مرتبط بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه این روزها تمرینات و برنامه‌های آموزشی گلفبازان قم با تاکید بر داشتن بیمه ورزشی و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله همراه داشتن ماسک انجام می‌شود، به بازدید اعضای هیات از زمین مینی‌گلف خانه مهندس در منطقه پردیسان قم اشاره و اظهار کرد: در این بازدید به اتفاق جمعی از قهرمانان مینی‌گلف قم، مراحل ساخت این زمین مورد بررسی قرار گرفت و موارد و نکاتی از جانب بازیکنان و مسوولان هیات در حضور مهندس جلالی ناظر زمین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس هیات گلف استان قم در پایان اظهار کرد: زمین مینی گلف خانه مهندس قم به همت سازمان نظام مهندسی استان قم که اخیرا توجه ویژه‌ای به ورزش دارد، با نظارت مهندس معماریان، مهندس جلالی و مهندس سیدی در منطقه پردیسان قم در 9 حفره و با متراژ حدود 570 متر مربع در حال ساخت است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار