امید غلامی در گفتگو با تابناک:
رییس تامین اجتماعی شهرستان سنقروکلیایی از ارائه خدمات الکترونیک تحت عنوان طرح ۳۰۷۰خبر داد و گفت: در جهت پیاده سازی دولت الکترونیک و کاهش ۷۰ درصدی مراجعات حضوری، تامین اجتماعی اقدام به ارائه خدمات الکترونیکی به مردم کرد.
کد خبر: ۹۲۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸ 12 December 2020

امید غلامی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد:از هفته دوم آبانماه ۱۳۹۹ در جهت پیاده سازی دولت الکترونیک و با هدف کاهش حدود ۷۰درصد از مراجعات حضوری مردم به سازمان تامین اجتماعی ۳۰ خدمت پر ترافیک دیگر سازمان از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir برای بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان عزیز قابل دریافت می‌باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا تمامی افراد می‌توانند با وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن همراه خود در منوی ثبت نام از خدمات متعدد سازمان استفاده نمایند.

غلامی خاطرنشان کرد: در هفته دوم آبان ماه پرداخت کمک هزینه ازدواج اولین خدمت جدیدی بود که در قالب این طرح عملیاتی شد.

وی افزود: از هفته سوم آبان دختران یا فرزندان اناث مستمری بگیران برای ثبت کفالت دیگر نیازی به مراجعه به سازمان ندارند و خاتمه کفالت آن‌ها بصورت هوشمند ثبت می‌گردد.

رییس تامین اجتماعی شهرستان سنقروکلیایی اضافه کرد:از هفته اول آذر ماه استعلام وضعیت کلیه‌ی بیمه شدگان و استعلام دریافت مستمری، مستمری بگیران برای تمامی ادارات و یا اشخاص حقیقی و حقوقی در سامانه قابل اخذ می‌باشد.

وی همچنین تصریح کرد: بیمه شدگان عزیز می‌توانند مشخصات افراد تبعی شامل همسر و فرزندان خود را جهت حمایت‌های درمانی و ... ثبت نمایند.

وی اظهار کرد: بیمه شدگان می‌توانند برای تکمیل سوابق خود در صورتیکه تعداد روز‌های کارکرد آنان کمتر از ۳۰ روز باشد با ثبت درخواست نسبت به پرداخت باقیمانده روز‌های کارکرد خود تا سقف تعداد روز‌های ماه کامل اقدام نمایند.

غلامی خاطرنشان کرد: هر گونه ابلاغ احکام مطالباتی به کارفرمایان و همچنین ابلاغ مفاصاحساب به واگذارنده و پیمانکاران و همچنین اخذ تعهد نامه کارفرمایان بصورت الکترونیکی از طریق این سامانه انجام می‌گیرد و با این اقدام ابلاغ غیرالکترونیک حذف می‌گردد.

وی همچنین در ادامه گفت: انعقاد قرارداد بیمه اختیاری و پرداخت حق بیمه توسط آنان از دیگر خدماتی است که از هفته دوم آذر ماه عملیاتی شده است.

رییس تامین اجتماعی شهرستان سنقروکلیایی از دیگر خدماتی که تا پایان آذر ماه بصورت غیر حضوری انجام خواهد شد نام برد: امکان مشاهده جزئیات محاسبه و گردش حساب بدهی کارگاه، ثبت اعتراض کارفرما و تعیین مهلت و زمان رسیدگی به اعتراضات برای کارفرمایان و همچنین درخواست غیر حضوری حوادث و محاسبه و خرید خدمت سربازی را می‌توان برشمرد.

وی در پایان ضمن اعلام تلفن گویای بخش ارتباطات مردمی سازمان به شماره ۱۴۲۰ جهت پاسخگویی به سوالات و اخذ نقطه نظرات مردمی گفت: توصیه می‌شود کلیه‌ی بیمه شدگان و کارفرمایان برای دریافت خدمات به این سامانه مراجعه و شماره حساب و سایر اطلاعات خود را تکمیل نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار