مربی پاس ناجا گفت: تیم هندبال پاس ناجا قم برای نخستین بار در تاریخ هندبال این استان در بین شش تیم لیگ برتری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 14 December 2020

به گزارش تابناک قم، محمدامین وفایی با اشاره به بازی‌های این تیم در لیگ برتر هندبال آقایان کشور گفت: نخستین بازی ما در گروه یک با تیم ذوب‌آهن بود که آن را با تساوی پشت سر گذاشتیم.

مربی تیم هندبال پاس ناجا قم افزود: تیم ذوب‌آهن از تیم‌های مطرح هندبال و یکی از بهترین مربیان را داشته و از بازیکنان خوبی نیز برخوردار است، هندبالیست‌های قمی در دیدار با این تیم با نمایش یک بازی خوب و دور از انتظار نتیجه را به‌تساوی کشاندند که برای بسیاری از اهالی ورزش هندبال غیرقابل‌باور بود، دفاع خوب بازیکنان این نتیجه را رقم زد.

وی در مورد بازی روز جمعه 21 آذرماه 99 این تیم مقابل پرسپولیس بهبهان و شکست در این بازی نیز بیان کرد: در بازی دور رفت این تیم را شکست داده بودیم، اما آن روز روز پاس ناجا نبود، بازیکنان ما به دلیل ابتلا به کرونا در ماه گذشته، توان کمتری داشتند، همچنین تعداد گل‌ها نیز که با نتیجه 42 بر 30 پایان یافت، از حد استاندارد بالا رفته  و توان دفاعی ما هم کم شده بود.

سرمربی پاس ناجا قم با بیان اینکه شخصا باخت در بازی را بر عهده می‌گیرم، افزود: لیگ ادامه دارد، تیم ما نیز برای ادامه بازی‌ها مشکلی ندارد و تمام تلاشمان را برای ارائه یک بازی خوب بکار می‌گیریم.

وی بیان کرد: در بازی با بهبهان مشکل اصلی پاس ناجا در دفاع بود که پوشش دفاعی را ندادند اما در بازی امروز مقابل تیم نفت و گاز گچساران که در شیراز برگزار می‌شود، به هواداران قول می‌دهیم پرقدرت‌تر کار را جلو ببریم.

مربی تیم پاس ناجا بیان کرد: این تیم همچنان با مشکل مالی روبه‌رو است و نتوانسته‌ایم پولی به بازیکنان پرداخت کنیم، مدیریت باشگاه از جیب خود هزینه می‌کند که این جای تأسف دارد، از مسئولان استان قم می‌خواهیم این مشکل را مدیریت و برطرف کنند.

وفایی بیان کرد: تیم هندبال پاس ناجای قم در رده سوم جدول قرار داشته  و شانس‌ زیادی برای موفقیت‌های بیشتر دارد، بازی‌های خود را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم به جایگاه واقعی دست‌یابیم.

وی با قدردانی از باشگاه فرهنگی ورزشی پاس بیان کرد: حمایت‌های خوبی توسط این باشگاه شده و چند بازیکن خوب را به‌عنوان سرباز در اختیار گرفتیم.

مربی پاس ناجا تصریح کرد: علیرضا ربیع دولت‌آبادی سرمربی این تیم نیز با مشکلات بیماری چشم روبرو شده است که ضمن طلب شفا، برایشان آرزوی بهبودی و سلامتی داریم.

به گزارش تسنیم، تیم پاس ناجا قم با هفت امتیاز در حال حاضر در رده سوم جدول گروه یک قرار دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار