مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: این فرودگاه با استفاده از برترين و به روزترين تكنولوژي هاي حوزه هوانوردي باهدف تجهيز سيستم روشنايي باند،جزء فرودگاه های سطح یک کشور در این بخش خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ 14 December 2020

استفاده از به روز ترين تكنولوژی برای تجهيز روشنايی باند فرودگاه پيام

به گزارش «تابناک البرز» نادر ثناگو مطلق با بیان اینکه اجرای این پروژه تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته گفت: هم اکنون سیستم روشنایی باند شامل کابل کشی، نصب چراغ های کفی باند، کفی تاکسی و نصب رگلاتورهای جریان ثابت در حال انجام و در آینده نزدیک نیز به طور کامل به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه استاندارد روشنایی باند فرودگاه بین المللی پیام همتراز با فرودگاه های سطح یک کشور از جمله فرودگاه مهرآباد است اظهار داشت: روشنایی درباند این فرودگاه از نظر چراغ و روشنایی جزء چهار فرودگاه در کشور است که در آن از سیستم ال.ای.دی که مصرف کمتر و عمر بیشتری دارند، استفاده شده است.

ثناگو مطلق گفت: همچنین رگلاتورهاي جريان ثابت به كار گرفته شده براي سيستم پست روشنايي در اين فرودگاه، از نظر به روز رساني و مجهز بودن پيام را جز سه فرودگاه اول كشوردر اين بخش قرار داده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری کامل از این پروژه قابلیت پرواز در طول شب، پرواز با دید کم، مه گرفتگی فرودگاه بین المللی پیام ارتقا و جزء فرودگاه های سطح یک کشور در این بخش خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار