مدیر عامل شرکت آبفای البرز اعلام کرد که از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۳ کیلومتر شبکه برای تامین آب آشامیدنی روستائیان در این استان احداث و بهره برداری شده است.
کد خبر: ۹۲۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 20 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» ذولفقار مهدی‌زاده اظهار داشت: شبکه های جدید آبرسانی در قطرهای  مختلف بین ۶۳ تا ۲۵۰ میلی متر در ۱۹ روستای استان البرز احداث شده است.

وی افزود: همچنین ۴۱۰ فقره انشعاب فرسوده نیز در این روستاها بازسازی شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: پنج حلقه چاه طی این مدت  درروستاهای کاظمآباد، اغلان تپه، یعقوب آباد، باغبان کلا و شهرک مهندسی زراعی حفر و تجهیز شده است.

مدیرعامل آبفای البرز یاد آورشد: همزمان با آغاز سال ۹۹و طرح یکپارچه سازی و ادغام شرکت‌های آبفای شهری و روستایی البرز با یکدیگر، روزانه یک میلیارد ریال صرف اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاهای استان شد و این روند تا پایان سال‌جاری نیز ادامه خواهد داشت.

مهدی زاده ‌اظهارداشت:‌  پس از ادغام آبفای شهری و روستایی ۳۶۵ میلیارد ریال  برای احداث و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاهای استان  اختصاص یافته که بخش عمده آن هزینه شده است.

وی افزود: همچنین ین مدت ۲ هزارو ۳۵۰ متر مکعب حجم مخازن ذخیره آب درروستاهای کردان، دوزعنبر، اغلان تپه، تکیه واعنشت، قائلی وفرخ آباد مشکین دشت احداث شده و یک هزارو ۸۰۰ متر شبکه برق‌رسانی برای راه‌اندازی پمپ‌های آب اجرا شده است.

مهدی زاده گفت: در سه ماه باقی مانده تا پایان سال جاری سه حلقه چاه جدید در سه روستای بخش‌های محمدشهر، تنکمان و اشتهارد حفر و تجهیز خواهند شد.

وی افزود: همچنین سه هزارو ۵۰۰  متر خطوط انتقال آب در روستاهای طالقان و اشتهارد اجرا می‌شود.

مهدی زاده اظهارداشت: یک هزارو ۱۰۰  متر مکعب حجم مخازن جدید در روستاهای باغبان کلا، پورکان و قاسم آباد احداث و همچنین  ۲ هزار متر اصلاح و بازسازی شبکه در روستای فشند و یک هزار و ۹۰۰ متر شبکه برق تاسیسات در کردان وکاظم آباد اجرا خواهد شد.

شرکت آبفای البرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار خانوار شهری وروستایی تحت پوشش خبری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار