مدیرکل استاندارد ایلام؛
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: ۳۱۳ مورد بازرسی از نازل های عرضه سوخت ایلام توسط کارشناسان استاندارد انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 21 December 2020

به گزارش تابناک  ایلام، مهناز همتی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و پیگیری های به عمل آمده، طی ۹ ماهه سال جاری و در سه مرحله، تعداد یک هزار و ۵۹ نازل عرضه بنزین و گازوئیل در شهرستان های استان ایلام مورد آزمون قرار گرفته است.

وی افزود: استان ایلام دارای ۴۲۶ نازل سوخت مایع فعال و غیرفعال است که طی بازرسی دوره ای آذرماه، ۱۰۰ درصد موارد آزمایش شده در این مرحله مطابق با معیارهای استاندارد هستند.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: همچنین در مرحله سوم بازرسی نازل ها که از ابتدای آذرماه آغاز شده است، از برچسب های شب نما، ضدآب، ضدخش و مقاوم در برابر سرما و گرما استفاده و بر روی نازل های سوخت نصب شده است.

همتی هدف از انجام بازرسی نازل های سوخت مایع را نظارت و کنترل هر چه بهتر بر عملکرد آنها عنوان و تاکید کرد: الصاق برچسب استاندارد بر روی دستگاه های نازل سوخت در جایگاه ها الزامی است.

وی اضافه کرد: صحت عملکرد نازل های سوخت مایع به جز در موارد ضروری هر سه ماه یک بار انجام می شود و از همشهریان در جایگاه های سوخت قبل از سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته باشند و سپس اقدام به سوخت گیری کنند.

مدیرکل استاندارد استان ایلام اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده مغایرت در صحت عملکرد نازل جایگاه ها، می توانند از طریق تلفن گویای ۲۴ ساعته ۱۵۱۷ و یا سامانه رسیدگی به شکایات اداره کل به شماره ۵۰۰۰۱۱۵۱۷، شکایت خود را اعلام کنند  تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار