رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: اولین مرکز تحقیقات حقوق زنان و خانواده استان سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان افتتاح شده است.
کد خبر: ۹۲۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 24 December 2020

به گزارش تابناک سمنان نعمت الله نعمتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: احکام خانواده، تربیت فرزندان، شناسایی آسیب‌های جامعه و بررسی قوانین حقوق زنان از مواردی است که در این مرکز مورد تحقیق قرار می‌گیرد.

او اظهار داشت: این مرکز با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و بسیج دانشجویی استان سمنان در محل دانشگاه ایجاد شده و آغاز به کار کرده است.

نعمتی اضافه کرد: دانشگاه آزاد و بسیج برای رسیدن به اهداف بلند خود در این مرکز، نیازمند همراهی و همکاری کلیه نهاد‌های مرتبط با موضوع خانواده هستند.

او بیان کرد: با توجه به اینکه دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان یکی از پنج دانشکده برتر کشور است و رشته حقوق خانواده در این دانشگاه تدریس می‌شود، مرکز تحقیقات حقوق زنان و خانواده در این دانشگاه ایجاد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، زنان و خانواده را ۲ قطب اصلی فعالیت تحقیقاتی در این نهاد دانست و افزود: مسائل و مشکلات در خانواده از محور‌های اساسی اقدام‌های مرکز تحقیقات حقوق زنان و خانواده به شمار می‌آید که امیدواریم بتوانیم نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها و از بین بردن مشکلات خانواده و پیشگیری از آسیب‌ها داشته باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار