سومین اجلاسیه مجمع جهادگران استان اصفهان به میزبانی شهر درچه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹ 25 December 2020
مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی در این اجلاس یک روزه که با حضور 100 نفر از نمایندگان گروه‌های جهادی از شهرستان‌های استان به میزبانی اردوگاه شهدای شهر درچه برگزار شد گفت : بیش از 2 دهه است که حرکت جهادی در کشور شکل گرفته و بعداز پیام رهبر معظم انقلاب در مرداد ۹۸، تعداد گروه‌های جهادی کشور افزایش قابل توجهی داشته و به ۲۴ هزار گروه جهادی در کشور رسیده است.
صادق مفرد افزود: استان اصفهان هم از نظر قدمت و هم تعداد گروه‌ها جز استان‌های تراز اول و برتر کشور است، و فعالیت‌های متنوع و خوبی در این استان و دیگر استان‌های همجوار و استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در حال اجراست.
دبیر مجمع جهادگران کشور هم در این اجلاس با بیان اینکه حرکت‌های جهادی در استان اصفهان از قدیمی‌ترین، قوی‌ترین و بهترین استان‌های کشور هستند گفت: از مسئولان کشور انتظار داریم که از این ظرفیت استفاده شود و در مقابله با بحران‌ها این گروه‌ها به کارگیری شوند.
ایمان ایرانی افزود: در حال حاضر بیش از ۴۷۰ شورای جهادی در کشور فعالیت می‌کنند.
محمد کریمی رئیس مجمع جهادگران استان اصفهان گفت: هدف از برگزاری این اجلاسیه، همفزایی، ارائه راه حل‌ها و تدوین نقشه راه و سند سالیانه حرکت جهادی است.
مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان اصفهان نیز گفت: در استان اصفهان هزار و ۸۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های سلامت، عمرانی، فرهنگی و اقتصادی فعالیت می‌کنند.
منصور شیرانی افزود: فعالیت امسال در عرصه سلامت شامل تولید ماسک و مواد ضد عفونی و ضد عفونی کردن معابر و حضور در مراکز درمانی و کمک به بیماران کرونایی و کادر درمانی بوده و در عرصه فعالیت‌های عمرانی، امسال ۲۸۰ طرح عمرانی شامل مرمت، ترمیم یا احداث و نوسازی خانه‌های محرومین در اصفهان اجرا شده که در قالب ۵۸ هزار نفر روز با بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار