فرماندار کرمانشاه از تحقق ۷۰ درصدی سهمیه سوادآموزی شهرستان کرمانشاه طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 27 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فضل الله رنجبر در مراسم افتتاح ششمین مرکز یادگیری سواد آموزی محلی در محله آناهیتا شهر کرمانشاه به مناسبت هفته سواد آموزی(یکم تا هفتم دی) با بیان اینکه امسال سهمیه آموزش ۳۷۵۰ نفری در سه دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال برای شهرستان در نظر گرفته شده، گفت: تاکنون ۷۰ درصد سهمیه سوادآموزی امسال شهرستان کرمانشاه محقق شده است.

رنجبر ابراز امیدواری کرد: با تلاش های مجموعه سوادآموزی شهرستان شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی سهمیه سوادآموزی شهرستان کرمانشاه در پایان سال باشیم.

فرماندار و رییس شورای سواد آموزی شهرستان کرمانشاه در ادامه ضمن ابراز خشنودی از افتتاح ششمین مرکز یادگیری محلی سواد آموزی تحت عنوان کرامت در محله محروم آناهیتا، خواستار توسعه جدی مراکز یادگیری در سایر محلات محروم شهر کرمانشاه و روستاهای پرجمعیت سطح شهرستان شد.

وی اضافه کرد: در این مراکز علاوه بر فعالیتهای آموزشی سوادآموزی، در زمینه مهارت‌های زندگی و توانمندسازی درعرصه تولید وافزایش درآمد سوادآموزان نیز فعالیت‌هایی انجام می‌شود.

در این مراسم دو لوح تقدیر از سوی استاندار کرمانشاه و رییس شورای آموزش وپرورش استان به رنجبر فرماندار کرمانشاه به عنوان تاثیرگذارترین فرماندار کشور در امر سواد آموزی و کسب رتبه برتر کشوری در این حوزه در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ اهدا شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار