سعدی مصطفی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار روانسر گفت: شهید سلیمانی افتخار جهان اسلام و مکتب این شهید سرافراز باید در زندگی همه مسلمان ها جاری و ساری باشد.
کد خبر: ۹۲۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 27 December 2020

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هماهنگی لازم برای برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان شده است.

فرماندار شهرستان روانسر خاطر نشان کرد: ایثار ، گذشت و فداکاری سردار سلیمانی برای جهان اسلام فراموش نشدنی است.

مصطفی زاده تصریح کرد: هرچه قدر نسل جوان با ابعاد شخصیتی این مرد بزرگ بیشتر آشنا شوند بدون شک در زندگی و آینده ای که دارند جدیت و پشتکار بیشتری داشته و تلاش فراوانی برای حرکت به جلو خواهند داشت.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی همیشه در میدان حضور داشته و هیچگاه از فاصله دور از میدان جنگ در عملیات ها نقش نداشتند بلکه با حضور در خط مقدم جبهه مقاومت و مبارزه با داعش و نیروهای آمریکایی از کیان اسلام و نظام و حرم حضرت زینب(س) به دفاع پرداخته است.

فرماندار روانسر در پایان گفت: برنامه های مختلفی برای سالگرد این شهید تدارک دیده شده از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی برنامه های فرهنگی(هنرهای تجسمی هنرهای ادبی و کتابخوانی با موضوع " من قاسم سلیمانی هستم" ) ، برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، تبیین اثرگذاری و دستاوردهای سردار شهید سلیمانی در اعتلای اسلام در خطبه های نماز جمعه و جماعات و تقدیر از روحانیون از جمله برنامه های بزرگداشت روز جهانی مقاومت است.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار