سجاد پرسته در گفتگو با تابناک:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه گفت: هنرمندان حوزه صنایع دستی می توانند تحت پوشش بیمه روستایی قرار گیرند.
کد خبر: ۹۲۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 27 December 2020

سجاد پرسه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در چند سال اخیر به منظور تعلق گرفتن بیمه روستایی به فعالان حوزه صنایع دستی تفاهم نامه ای با ۲ سازمان مختلف منعقد شد که یکی از آنها سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

وی افزود: طی این تفاهم نامه افرادی که در حوزه هنرهای سنتی مانند فرش بافی، گلیم و گبه بافی و سایر صنایع دستی فعالیت دارند با در دست داشتن کارت معتبر یا معرفی نامه از سازمان های ذی ربط می توانند تحت پوشش بیمه روستایی قرار گیرند.

مدیر بیمه روستایی و عشایر بیان کرد: سال گذشته تسهیلاتی به مبلغ سه میلیون تومان به مستمری بگیران بیمه روستایی و عشایر پرداخت شد که اقساط آن از حقوق پرداختی به حسابشان کسر می شد و همه مستمری بگیران این بیمه را دریافت کردند.

پرسته در پایان به بیمه رایگان تامین اجتماعی روستائیان و عشایر اشاره کرد و گفت: دستور پرداخت این بیمه هنوز به استان ها ابلاغ نشده و به محض ابلاغ، جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار