مسؤول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان برنامه‌های این سازمان را در دهه بصیرت تشریح کرد و گفت: برگزاری نشست تحلیلی با موضوع آخرین نگاه سیاسی کشور در خصوص جریان فتنه و نشست تخصصی مشترک بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان با عنوان میثاق ولایت از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 30 December 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام محمدرضا باقرزاده با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی گفت: این حماسه دستاورد بزرگ ملت غیور ایران است که برای تاریخ این سرزمین و جهان بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: ۹ دی یک همه پرسی مجدد برای جمهوری اسلامی ایران بود که پس از فتنه ۸۸ ملت بصیر توانستند در مقابل فتنه گران کوردل و معاند با ولایت بایستند.

حجت الاسلام باقرزاده گفت: امروز همچنان آثار نرم‌افزاری آن فتنه به چشم می‌خورد و افرادی که ادعای انقلابی گری داشتند پس از جریان فتنه ۸۸ مشخص شد که چه میزان انحراف سیاسی و زاویه با ولایت دارند.

مسؤول بسیج اساتید استان قم ادامه داد: مردم قم در برخورد با فتنه نقش بی‌بدیل داشتند و امروز نیز فتنه گران در قم برنامه‌های زیادی دارند و مردم نیز باید هوشیار باشند و در مقابل جریان فتنه ایستادگی کنند.

وی در تشریح برنامه‌های سازمان بسیج اساتید استان قم به مناسبت دهه بصیرت گفت: برگزاری نشست تحلیلی با موضوع آخرین نگاه سیاسی کشور در خصوص جریان فتنه، نشست تخصصی مشترک بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان با عنوان میثاق ولایت، مراسم گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه دانشگاه فرهنگیان به مناسبت دهه بصیرت، برگزاری نشست تخصصی در نمایندگی مجمع بین المللی اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام، برگزاری مسابقه کتابخوانی حاج قاسم و یادبود شهدای مقاومت در فضای مجازی از جمله مهمترین اقدامات بسیج اساتید دانشگاهی استان قم است.

حجت الاسلام باقرزاده در ادامه تصریح کرد: برگزاری نشست علمی در خصوص ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی، برگزاری نشست علمی در خصوص وضعیت خاورمیانه بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ساخت کلیپ و تولید محتوا در فضای مجازی پیرامون شهدای مقاومت و هسته‌ای کشور و همچنین برگزاری نشست‌های علمی تبیینی و بصیرتی در حوزه شهادت شهید سلیمانی از جمله برنامه‌های دانشگاه قم در دهه بصیرت است.

مسؤول بسیج اساتید قم همچنین با اشاره به فرا رسیدن چهلمین روز از شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده گفت: دانشگاه باید در تجلیل از دانشمندان خود سنگ تمام بگذارد و بتواند دانشجویانی در تراز شهید فخری‌زاده تربیت کند چرا که نیاز امروز کشور افراد بصیر، متعهد و ماهر همچون شهید فخری زاده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار