کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه گفت: امروز برای رفع مشکلات موجود در کشور به راه و مکتب شهید سلیمانی نیاز داریم.
کد خبر: ۹۲۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۹ 31 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  مهر، فضل الله رنجبر در نشستی که با حضور مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، رئیس شورای اسلامی شهر، بخشداران و برخی از نمایندگان ادارات برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و علی الخصوص سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی یک مدافع واقعی آزادی و متعلق به همه ملت‌های مسلمان دنیا بود.

وی با بیان اینکه همه مردم مسلمان و آزاده دنیا از شهادت این بزرگ مرد عزادار شدند، افزود: امروز اگر اقتدار و حرفی برای گفتن داریم به واسطه مجاهدت‌های شهدا و شهید والامقام سپهبد سلیمانی و همرزمانش است که در مرزها با مجاهدت‌های شجاعانه خود اجازه دست اندازی دشمنان به ایران اسلامی را ندادند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: دشمن کسی را از ما گرفت که یک مدافع واقعی برای اسلام، انقلاب و مردم آزاده کشورهای سوریه و افغانستان بود.

رنجبر با اشاره به مجاهدات‌ها و ایستادگی‌های شهید سلیمانی در مقابل دست نشانده استکبار جهانی در منطقه، تصریح کرد: داعش کثیف‌ترین دشمن اسلام، بزرگترین ضربه را به دین، قرآن و اسلام زد، اما این شهید بزرگوار و همرزمانش به خوبی در مقابل آنها ایستادند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز هم رئیس جمهور آمریکا حتی از نام این شهید بزرگوار هراس دارد، گفت: شهید سلیمانی قبل از شهادتش گمنام بود، او یک پاسدار بسیجی واقعی بود که امروز کشور به ادامه راه این بزرگ مرد برای مقابله با دشمنان نیاز دارد.

رنجبر با بیان اینکه شهید سلیمانی به خاطر تفکرش محبوب دل‌ها شد، خاطر نشان کرد: اشک‌ها، عزاداری‌ها و حضور میلیونی مردم در تشیع پیکر این شهید بزرگوار گواه محبوبیت شهید سلیمانی در بین انسان‌های آزاده جهان است.

فرماندار کرمانشاه به تشریح مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در کرمانشاه پرداخت و گفت: فردا (پنجشنبه) مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه برگزار می‌شود.

رنجبر افزود: شنبه صبح (۱۳ دی ماه) مراسم یادبود شهید سلیمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار و بعد از ظهر همان روز نیز در مزار شهدا تجدید عهد و پیمان با شهدای انقلاب اسلامی را با حضور مسئولان لشکری و کشوری خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: بخشداران با همکاری سپاه عشایر هر منطقه برگزاری مراسمات سالگرد شهید سلیمانی را در بخش‌های تحت نظارت خود انجام دهند، در دهیاری‌ها در هر روستا بنر یاد بود شهید سلیمانی را نصب شود و شهرداری در برخی از نقاط شهر دیوار نویسی به یاد سردار دل‌ها داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار