فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: افزون بر۳۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی تا پایان "دهه بصیرت و میثاق با ولایت" با محوریت نخستین سالروز شهادت شهید سلیمانی در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ 01 January 2021

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا افزود: بیشتر برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت اصفهان همچون سایر مناطق کشور با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی و در قالب برنامه‌های فرهنگی و همچنین گرامیداشت و مراسم چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده برگزار می شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس امروز دعای ندبه در فضای باز گلستان شهدای اصفهان بصورت محدود و با رعایت موازین پیشگیرانه از بیماری کووید-۱۹ و و به یاد آن شهدای گرانقدر برگزار شد.

فرمانده سپاه صاحب اصفهان خاطرنشان کرد: اهدای خون از سوی بسیجیان برای فردا شنبه برنامه ریزی شده است و مراسم ویژه شهید سلیمانی در سالن کوثر ارتش، روز یکشنبه و در حسینیه بنی فاطمه روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

سردار فدا با اشاره به برنامه‌های خدماتی و در قالب مشارکت‌های اجتماعی اضافه کرد: آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد برای روز دوشنبه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: اجرای پنج پویش مردمی، برپایی ایستگاه‌ "نوا و نما" و توزیع محصولات بهداشتی، اجرای سرود و تئاتر خیابانی، فضاسازی شهری توسط ادارات، شهرداری و پایگاه‌های بسیج، راه‌اندازی گذر فرهنگی مذهبی حاج قاسم، اجرای شیفت خدمت در ادارات و شیفت ایثار در کارخانه‌ها به نیابت از حاج قاسم، حضور طلاب جهادی در کنار کادر درمان کرونا از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت خواهد بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: مراسم چهلمین روز شهید فخری زاده روز چهارشنبه بصورت مجازی از سوی بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

به گفته سردار فدا، به مناسبت حمله به پایگاه عین الاسد و گرامیداشت یاد خاطره شهدای هواپیمای اوکراینی و گرامیداشت سالروز شهادت حاج احمد کاظمی روز پنجشنبه مراسمی در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم روز جمعه هفته آینده به استقبال سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی می‌روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار