مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) از ارائه بیش از دو میلیون خدمت "مسکن" در کشور توسط کمیته امداد در طول سالهای فعالیت این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۰ 06 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،احمدرضا دالوند، در تشریح اقدامات کمیته امداد در حوزه ساخت و ساز مسکن، گفت: معاونت مسکن و ساختمان کمیته امداد از سال 1367 راه اندازی شده و خوشبختانه تا به امروز توانسته‌ایم بیش از دو میلیون خدمت مسکن به محرومان و مددجویان امداد ارائه کنیم.

وی افزود: امسال هم کارهای خوبی در حوزه مسکن نیازمندان صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به احداث 64 هزار واحد مسکن مددجویی در سراسر کشور اشاره کرد.

دالوند تصریح کرد: امسال همچنین 122 هزار خدمت مسکن شامل گازرسانی، احداث سرویس بهداشتی و حمام و تعمیر و مرمت برای واحدهای مددجویی انجام شده است.

این مسئول افزود: متاسفانه در برخی شهرها و روستاها گازرسانی حتی تا درب منزل مددجویان انجام شده، اما برخی از آنها به دلیل نداشتن بضاعت مالی نتوانسته‌اند از این نعمت بهره‌مند شوند که 49 هزار خانوار از این خانوارها شناسایی شده و در حال انجام گازرسانی به آنها هستیم.

دالوند در ادامه به کمک رسانی امداد به مددجویان آسیب دیده در حوادث طبیعی اشاره کرد و افزود: هرجا و در هر حادثه طبیعی کمیته امداد تلاش کرده حضور موثر داشته و باری از روی دوش مردم و مسئولین منطقه بردارد و بتواند به مددجویان تحت پوشش خود یاری رساند.

این مسئول به ایمنی بالای ساخت و ساز واحدهای مددجویان هم اشاره کرد وافزود: خوشبختانه در حوادث طبیعی مختلف از جمله سیل لرستان و زلزله آذربایجان غربی هرجا واحد مددجویی از قبل احداث کرده بودیم در این بلایا کوچکترین آسیبی به آنها وارد نشده و این نشان از رعایت دقیق استانداردها و اصول ساخت و ساز در ساخت واحدهای مددجویی است.

وی در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد آماده ساخت و ساز مسکن برای مددجویان در شهرهای مختلف استان کرمانشاه است، گفت: اگر استانداری همکاری کرده و زمین را رایگان در اختیار ما قرار دهد، می توانیم برای مددجویان واحدهی مسکونی احداث کنیم.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: این انتظار را داریم که استاندار و دستگاه های مسئول در این زمینه همکاری کرده تا بتوانیم با ساخت واحدهای مسکونی، مددجویان بیشتری را در این استان از نعمت مسکن برخوردار کنیم.

دالوند به برنامه دیگر کمیته امداد در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: برنامه داریم برای سال آینده گازرسانی به دو هزار واحد مسکونی که به دلیل عدم بضاعت مالی توان برخورداری از این نعمت را ندارند، انجام دهیم.

وی افزود: در این زمینه مقدمات کار فراهم شده و جلساتی هم با سپاه داشته ایم و امیدواریم کار اجرای آن تا قبل از پایان سال شروع شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار