فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور گفت: ترور شهید فخری زاده نشان‌دهنده استیصال دشمن در جلوگیری از رشد و توسعه علمی ایران است؛ چرا که دشمنان همه نوع تحریم علیه ما اعمال کردند اما نتوانستند خدشه‌ای به آن وارد کنند.
کد خبر: ۹۲۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵ 06 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سرهنگ علی اصغر اله دانه  در آستانه چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده  افزود: ترور ناجوانمردانه و کور این شهید والامقام که در جهت متوقف کردن مسیر پرافتخار و ارزشمند رشد علمی کشور بوده را محکوم می کنیم.

وی ترور فخری زاده را نشان از استیصال، درماندگی و یأس دشمن برشمرد و تاکید کرد: ایادی استکبار با شهادت فخری زاده و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی تلاش می‌کنند که رشد هسته ای و پیشرفت های محور مقاومت را تضعیف کنند.

سرهنگ اله دانه در ادامه با اشاره به اینکه خیال باطلی است که دشمن تصور می‌کند با این اقدامات ناجوانمردانه حرکت شتابان علمی و افتخارآفرینی های محور مقاومت را متوقف می‌کند، تصریح کرد: با ظهور هزاران حاج قاسم و نخبگان و دانشمندان، رشد و توسعه کشور نه تنها متوقف نمی شود بلکه با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه خون حاج قاسم سلیمانی جوشش و خروشی در جهت همدلی بیشتر مردم ایران و آزادی خواهان جهان ایجاد کرده، افزود: امروز همبستگی میان امت اسلام و جامعه علمی نخبگان باعث شده شاهد رشد علمی چشمگیری در عرصه های منطقه ای، ملی و بین المللی باشیم.
شهید فخری زاده معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری های دفاعی کشور روز هفتم آذر ماه در منطقه آبسرد دماوند مورد هدف یک عملیات تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسید.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار