حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی:
رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران گفت:در جریان این سفر مسائل و مشکلات قضایی و اداری استان را بررسی، برخی را در استان و مابقی را در مرکز رفع خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۳۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ 07 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سید ابراهیم رییسی در بدو ورود به استان کرمانشاه در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی، سفر به استان کرمانشاه را توفیقی عنوان کرد که خداوند متعال در سلسله سفر‌های استانی مرحمت نموده و نسبت به عدم تشکیل نشست‌های عمومی با مردم و مدیران به دلیل شرایط بیماری کرونا ابراز تاسف نمود.


وی با اشاره به اینکه پیش از سفر یک تیم ٢٣ نفره را به منظور بررسی مسائل و مشکلات قضایی، اداری و سازمانی استان و برپایی نشست‌هایی با مدیران اعزام نمودیم، خاطر نشان ساخت: گزارش‌های این تیم به دست ما رسیده و در جریان نشست‌هایی که امروز با استاندار محترم، مدیران و نماینده محترم ولی فقیه برگزار می‌شود به بررسی این مسائل می‌پردازیم.

 

رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران افزود: همچنین نشستی با برخی از فرهیختگان و نمایندگان مردم خواهیم داشت و در نهایت سفر مجموعه تحقیقات میدانی و نتیجه نشست‌ها را در جلسه شورای عالی قوه قضائیه بررسی می‌کنیم. حل برخی از مسائل در استان و مابقی در مرکز در دستور کار قوه قضائیه قرار خواهد گرفت.


این مقام ارشد قضایی در پایان با بیان اینکه مردان و زنان غیورِ این استان در آغاز و طول ٨ سال دفاع مقدس به شکل جدی نقش آفرین بودند و خوش درخشیدند، ابراز داشت: از همین جا مراتب تکریم و تعظیم خود را نسبت به خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان اعلام داشته و به همه مردم شریف این خطه عرض سلام و ارادت دارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار