فرماندار قصرشیرین گفت: منطقه آزاد تجاری شدن قصرشیرین امکان بازگشت بومیان را به این شهرستان فراهم می کند.
کد خبر: ۹۳۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵ 08 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،مراد علی تاتاردر جلسه ویژه منطقه آزاد قصرشیرین که با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، اظهار کرد: مردم این منطقه در زمان هشت سال جنگ تحمیلی فداکاری و رشادت‌های بسیاری برای حفظ کیان انقلاب اسلامی انجام دادند و خسارت‌های جبران ناپذیری به این منطقه وارد شد.

وی افزود: هم اکنون مردم قصرشیرین منتظر نگاه و رویکرد توسعه محورانه مسئولان نظام هستند که با منطقه آزاد تجاری شدن روح مجددی در کالبد اقتصادی و اجتماعی منطقه دمیده شود.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: تصویب منطقه آزاد تجاری شدن این شهرستان مرزی می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و معضلات اجتماعی ناشی از آن را در استان برطرف کند.

تاتار با بیان اینکه قصرشیرین در این برهه از زمان نیازمند یک محرک اقتصادی است، بیان کرد: این شهرستان یکی از مناطق راهبردی کشور است که نقش مهمی در رونق اقتصادی ملی و منطقه ایفا می‌کند.

وی بیان کرد: قصر شیرین قبل از جنگ ۸۰ هزار نفر جمعیت داشت که می‌بایستی هم اکنون ۳۰۰ هزار نفر در این شهرستان ساکن می‌بودند اما به دلیل مشکلات اقتصادی هم اکنون ۲۵ هزار نفر ساکن این شهرستان هستند که با تصویب منطقه آزاد تجاری شدن قصرشیرین این بومیان امکان بازگشت به شهرستان محل زادگاه شأن را خواهند داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار