کلینیک رادیوتراپی و انکولوژی بیمارستان بیستون روز شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و رییس دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰ 10 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این ‌مراسم گفت: خدمات ارزشمند دکتر فرخی در تاسیس بیمارستان بیستون، در مدیریت سازمان نظام پزشکی و به ویژه در سال‌های دفاع مقدس و نیز در بخش های مختلف بسیار قابل توجه و قابل تقدیر است.

دکتر محمود رضا مرادی افزود: دکتر فرخی ارزش و اعتبار جامعه پزشکی استان است و ما همواره قدردان زحمات این استاد گرانقدر هستیم و این پزشک فرهیخته تاکنون خدمات بسیار ارزنده ای در استان داشته است.

او گفت: توجه به مراکز خصوصی یکی از اولویت های دانشگاه است و در همه گیری کرونا این مراکز در کنار بخش دولتی بسیار خوبی عمل کردند.

وی اظهار داشت: بخش خصوصی نقش بسیار مهمی در ارتقا بهداشت و سلامت استان دارد و در این مراکز خدمات بسیار خوبی به مردم استان ارایه می شود.

او گفت: نگاه به بخش خصوصی در درمان، قبلا مناسب نبود اما هم اکنون همگان به اهمیت این بخش در کاهش بار مراکز دولتی ایمان دارند.

استان کرمانشاه ۲۵ بیمارستان دولتی، خصوصی و وابسته به مراکز نظامی دارد که بیش از سه هزار و ۵۰۰ تخت در این بیمارستان فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار