فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف با اشاره به تفحص شهدای گمنام دفاع مقدس گفت: شهیدان دفاع مقدس، سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۳۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰ 10 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، سردار محمد نظر عظیمی اظهار کرد: شهیدان دفاع مقدس سند حقانیت، افتخار، ایثار و فداکاری و مظلومیت ملت قهرمان ایران و انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به خوی وحشی‌گری استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار، افزود: آمریکایی‌هایی که این روزها سند وحشی‌گری آنها با اتفاقات کنگره آمریکا به دنیا ثابت شده است سال‌ها منابع کشور ما را به غارت برده و بر قانون این کشور نظارت مستقیم داشتند و از همه بدتر از خزانه این کشور حق توحش می‌گرفتند و امروز به دنیا اثبات شده است خوی آمریکا وحشی‌گری است.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با اطلاع از وضعیت کشور و تکیه بر مبانی اسلام و همراهی مردم توانست طومار این جنایتکاران را در هم بپیچد و آنها را از این سرزمین بیرون کند.

عظیمی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان توطئه‌های زیادی را بر علیه ملت ایران طراحی کرده‌اند، بیان کرد: یکی از این توطئه‌ها برپایی جنگ در شرایط اوایل انقلاب بود که در ظاهر صدام این جنگ را آغاز کرد اما تمام کسانی که این انقلاب را خطری برای خود می‌دانستند او را همراهی می‌کردند.

وی در ادامه با اشاره به شهیدان گمنام تازه تفحص شده، افزود: امثال این شهیدان با تکیه بر نیروی ایمان به سوی جبهه‌ها شتافتند و با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم با انقلاب خود گفتند که نمی‌خواهیم نوکر آمریکا باشیم، تصریح کرد: امروز آمریکای جنایتکار به همراه متحدان خود تحریم‌های شدیدی را علیه ملت ایران برای به زانو درآوردن انقلاب اعمال کرده‌اند و در شرایط کرونا از دادن دارو به ایران امتناع می‌کنند.

عظیمی با اشاره به سالگرد شهید سلیمانی و تشییع با شکوه پیکر این سرباز اسلام، افزود: حاج قاسم سلیمانی فداکار و اهل ایثار بود و در خطرناک‌ترین لحظات در جبهه‌ها حضور داشت نه اینکه از پشت میدان فرماندهی کند و سردار سلیمانی افتخار ایران و جبهه مقاومت است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار