رئیس هیأت بسکتبال استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه پس از ۴۰ سال در انتظار حضور در سوپر لیگ بسکتبال کشور است.
کد خبر: ۹۳۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵ 10 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  مهر،کرم احمدیان با بیان اینکه استان کرمانشاه پس از ۴۰ سال در انتظار حضور در سوپر لیگ بسکتبال سال آینده است، اظهار کرد: هیأت بسکتبال استان کرمانشاه آمادگی لازم برای حضور در سوپر لیگ سال آینده و اعزام تیم را دارد که این امر در صورت مساعدت و پشتیبانی پاس ناجا میسر می‌شود.

وی افزود: حضور تیم پاس ناجا کرمانشاه در سوپر لیگ بسکتبال سال آینده کشور مزایایی از جمله عدم پرداخت ورودی ۱۲۰ میلیون تومانی مسابقات، امکان بازی و حضور بازیکنان سرباز و برطرف شدن مشکلات مالی مربوط به قراردادهای بازیکنان را به همراه دارد.

رئیس هیأت بسکتبال استان کرمانشاه با بیان اینکه سوپر لیگ بسکتبال کشور بالاترین سطح مسابقات بسکتبال در سطح کشور است، تصریح کرد: دور رفت این مسابقات به صورت متمرکز در تهران برگزار شده که چهار بازیکن و ۲ داور مستعد کرمانشاهی در سوپر لیگ بسکتبال حضور داشتند.

کرمانشاه در رده بندی لیگ دسته یک سوم شد

احمدیان با اشاره به برگزاری دور رفت مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال کشور به میزبانی کرمانشاه، بیان کرد: لیگ دسته یک بسکتبال با حضور پنج تیم اسدآباد همدان، کردستان، کرمانشاه، قزوین و پاس ناجا کامیاران از ۱۱ الی ۱۷ دی ماه در سالن شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم اسدآباد همدان با سه برد و یک باخت در جایگاه نخست، کردستان با سه برد و یک باخت در جایگاه دوم، کرمانشاه با ۲ برد و ۲ باخت در جایگاه سوم، پاس ناجا کامیاران با ۲ برد و ۲ باخت در جایگاه چهارم و تیم قزوین در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

رئیس هیأت بسکتبال استان کرمانشاه با بیان اینکه پنج داور کرمانشاهی در لیگ دسته یک بسکتبال کشور حضور داشتند، تصریح کرد: بازیکنان تیم کرمانشاه با بازه‌ی سنی ۱۴ الی ۲۰ ساله اولین تجربه شرکت در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال کشور را داشته که در صورت برد در مسابقات برگشت امکان صعود آن وجود دارد.

مسابقات بسکتبال پس از ۲۰ سال در کرمانشاه برگزار شد

احمدیان با اشاره به اینکه مسابقات بسکتبال پس از ۲۰ سال در کرمانشاه برگزار شد، بیان کرد: برای برگزاری و میزبانی مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال، بازسازی سالن شهید بهشتی شهرستان کرمانشاه انجام شد که به گفته نماینده فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران این سالن یکی از پنج سالن برتر ایران است.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست استان کردستان مبنی بر میزبانی آن‌ها در مسابقات دور برگشت لیگ دسته اول بسکتبال، امکان میزبانی استان کرمانشاه کاهش یافته است.

رئیس هیأت بسکتبال استان کرمانشاه تصریح کرد: لیگ دسته یک بسکتبال بانوان در تهران از ۱۷ دی ماه آغاز شده و تا ۲۲ دی ادامه دارد، در این مسابقات یک تیم از استان کرمانشاه حضور دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار