علی امرایی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک از نظارت راهبران آموزشی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس خبر داد و گفت: با توجه به تاکید وزیر آموزش و پرورش، دانش آموزان مقاطع اول و دوم ابتدایی باید برای دریافت کامل فرایند آموزشی در مدرسه حضور فیزیکی داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 11 January 2021

علی امرایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص بازگشایی مدارس استثنایی در کنار مدارس عادی از ابتدای بهمن ماه، اظهار داشت: دانش آموزان مدارس استثنایی  با توجه به شرایط ویژه و خاصی که دارند، امکان کنترلشان سخت تر بوده و هنوز در خصوص بازگشایی این مدارس ابلاغی دریافت نشده است. 

وی در ادامه ابراز داشت: وزیر آموزش و پرورش بر این موضوع تاکید داشت، با توجه به اینکه در مقاطع اول و دوم ابتدایی بحث اجتماعی شدن، رفتارهای اولیه و الفبا مطرح است، اگر دانش آموزان در کلاس حضور فیزیکی نداشته باشند به لحاظ آموزشی اتفاقی برایشان نخواهد افتاد، در واقع دانش آموزی که تا به حال کلاس را از نزدیک ندیده و مدرسه را نمی شناسد، فرایند آموزش را به طور کامل دریافت نمی کند و در سال های بعد دچار مشکل می شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اضافه کرد: تشکیل کلاس ها با رعایت پروتکل ها بهداشتی همراه خواهد بود، حاضرین در کلاس کمتر از ١٠ نفر و زمان آن ٣٠ دقیقه یا کمتر است، جمعیت کل مدرسه هم حداکثر تا ۵٠ نفر خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور راهبران آموزشی در مدارس شهری و روستایی به عنوان ناظر و ارزیاب است، تصریح کرد: این ناظرين بر سطح کیفی، حضور و غیاب و تمامی فعالیت های آموزشی مدرسه نظارت می کند، هر راهبر حدود ٢٠ مدرسه را پوشش می دهد.

امرایی تاکید کرد: ناظرين در این ایام به مدارس سرکشی می کنند و با یک فرم و چک لیست، ارزیابی را انجام داده و ضمن دیدار با دانش آموزان، اطلاعات لازم را منتقل و در اسرع وقت به آن ها رسیدگی می شود.

وی حضور این راهبران را جز قوانین دانست و گفت:مناطق جزئی تر تقسیم شده و نیازمند نظارت بیشتر است، بنابراین علاوه بر کارشناسان، ناظرين نیز در این امر مشارکت می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار