فرحناز محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مراکز مثبت زندگی در راستای بهبود زندگی جامعه هدف بهزیستی تاسیس شده اند و به این افراد خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۳۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 11 January 2021

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:سازمان بهزیستی کشور براساس بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، پس از کسب پروانه فعالیت مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی را در بستر فناوری اطلاعات در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه با نام مرکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) به بخش غیردولتی واگذار نموده است.

وی افزود: در مرحله اول ۲۴ خدمت به این مراکز واگذار شده است و تمام خدمات و مستندات به صورت الکترونیکی انجام می شود و دیگر خبری از پرونده فیزیکی نیست.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه تاکنون برای ۸۰ مرکز مجوز صادر شده و هر مرکز می تواند حداکثر ۴۵۰ پرونده داشته باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: هر مرکز به ازای هر ۱۵۰ پرونده باید یک نفر مددکار داشته باشد و محل مرکز باید در نزدیک ترین محل ممکن به آدرس مددجو باشد.

محمدی در پایان تاکید کرد: در مراکز مثبت زندگی بازدید مددکار از منزل مددجو از طریق لوکیشن گوگل در گوشی رصد خواهد شد و این مراکز اهدافی مانند افزایش آگاهی عموم افراد جامعه از وظایف فعالیت‏ ها و خدمات سازمان بهزیستی، تسهیل دسترسی گروه‏ های هدف به خدمات سازمان، کاهش ترددهای غیرضروری به مراکز بهزیستی و... را دنبال می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار