محسن رخصی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۷ هزار حامی به پویش ایران مهربان پیوستند،در این پویش افراد با هر سطح درآمدی می توانند حامی ایتام باشند.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 13 January 2021

محسن رخصی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به پیوستن هفت هزار حامی نیک اندیش به پویش ایران مهربان، اظهار کرد: تاکنون ۱۹ درصد از اهداف پیش بینی شده این پویش تحقق یافته است.

رخصی گفت: پویش ایران مهربان از ابتدای نیمه دوم سال جاری با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به اجرا درآمده است.

این مسئول با بیان اینکه جذب ۳۷ هزار حامی به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان از تعهدات و اهداف این پویش است، عنوان کرد: تاکنون هفت هزار حامی جدید برای حمایت از فرزندان معنوی در استان جذب شده است.

وی افزود: با پیوستن این حامیان نیک اندیش به پویش ایران مهربان، تاکنون حدود ۱۹ درصد از اهداف پیش بینی شده این پویش تحقق یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه حداقل کمک حامیان به فرزندان معنوی در این پویش ۲۰ هزار تومان است، عنوان کرد: در این پویش کمیته امداد رابط بین فرزندان معنوی و حامیان به شمار می‌رود و حامیان به صورت مستقیم کمک‌های خود را به حساب این فرزندان واریز می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و یا سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ و همچنین تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ از درگاه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در پویش ایران مهربان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار