معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:
تابناک- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن ابراز نگرانی از افزایش سفرها به هرمزگان از اعمال برخی محدودیت های کرونایی جدید در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 15 January 2021


به گزارش تابناک،دکتر محمود حسین پور صبح امروز(۲۶ دی ماه) در بازدید از بندر شهید حقانی بندرعباس، با اعلام این خبر گفت: در حالی که شرایط و وضعیت صعودی بیماری کرونا در استان در چند هفته اخیر رو به کاهش است، متاسفانه برخی از هموطنان با توجه به وضعیت آب و هوایی مناسب استان ، علی رغم تاکیدات وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از سفر تفریحی ، راهی سفر به جنوب کشور از جمله هرمزگان و به ویژه جزایر این استان شده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون برخی از استان‌ها و شهرهای کشور در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد قرار دارند و محدودیت ها نیز در این استان‌ها ادامه دارد، اظهار کرد: مسئولان وزارت بهداشت تأکید دارند برای تثبیت شرایط و ادامه روند بهبود اوضاع بهترین راهکار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه سفر به سایر استانها از سوی هموطنان است؛ لذا هرگونه عادی‌انگاری در این شرایط می‌تواند پاشنه آشیل سیر صعودی ابتلا در سراسر کشورمان و خیز دوباره بیماری باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: تیمهای بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان با استقرار در بندر شهید حقانی بندرعباس و بندر پهل از مسافرانی که قصد ورود به جزایر قشم و هرمز دارند تست تشخیص سریع کووید انجام می‌دهند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک یا مثبت کرونا، مورد شناسایی شده و همراهان آنان به استان مبداء بازگشت داده می شوند.

وی افزود: این اقدام در جهت حفظ سلامتی مسافرین و ساکنین استان و به ویژه ساکنین جزیره قشم و هرمز صورت میگیرد و از همه هم وطنان خواست با توجه به شرایط بحرانی و متزلزل استان هرمزگان از انجام سفر تفریحی جدا خودداری کنند

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار