امید علی مرآتی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از افزایش ١٠ درصدی مصرف برق در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: لازم است مشترکین خانگی در مصرف برق صرفه جویی کنند.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 20 January 2021

امید علی مرآتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص خاموشی برق در کرمانشاه اظهار کرد:مشکلات قطعی برق سراسری بوده و کرمانشاه نیز روز پنج شنبه هفته گذشته (بیست و پنجم دی ماه) با خاموشی در بخش هایی از شهر مواجه ‌شده است.

وی افزود: این خاموشی ها به دلیل کمبود سوخت انرژی برای نیروگاه ها و بحث حوادث و تعمیرات بوده است. همچنین برنامه ای برای خاموشی برنامه ریزی شده مشترکین خانگی در دستور کار نداریم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در خصوص افزایش مصرف برق از سوی مشترکین خانگی، تصریح کرد: افزایش مصرف برق مشترکین خانگی نسبت به سال گذشته، 10 درصد افزایش یافته داشته است.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: لازم است مشترکین خانگی مصرف برق را مدیریت کرده و در آن صرفه جویی کنند در صورت عدم مدیریت مصرف مجبور به خاموشی برنامه ریزی شده می شویم.

مرآتی تاکید کرد: یکی دیگر از علل خاموشی ها افزایش مصرف گاز در سراسر کشور است که بر اساس آن گازی که در اختیار نیروگاه‌های برق قرار می‌گیرد دچار محدودیت شده و بر تولیدات آنها تاثیر گذاشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار