محمد بیگزاده در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد اسلام آباد غرب از اهدای ۱۰میلیون تومان خیرین و مردم به ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 20 January 2021

محمد بیگزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:فرزندان محسنین افراد مددجویی هستند که پدر به عنوان سرپرست خانواده توان تامین هزینه های زندگی را برای آنان ندارد.

وی خاطر نشان کرد: مردم  و خیرین شهرستان از اجرای طرح اکرام،ایتام ومحسنین استقبال کردند و طی هماهنگی به عمل آمده با یکی از خیرین ۱۲ میلیون تومان برای مسکن یکی از مددجویان روستایی شهرستان هزینه شده است و همچنین خیرین هزینه خرید کلیه لوازم منزل دو خانوار از خانواده های بی سرپرست شهرستان که در حال ساخت منزل هستند را تقبل کرده است.

بیگزاده افزود:با کمک‌ها و حمایت‌های خیرین نیک اندیش و اعتبارات امداد شاهدکمک های بیشتر در جهت رفع مشکلات مادی نیازمندان خصوصاً خانوارهای ایتام و محسنین باشیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: تمامی بسترهای مناسب و الکترونیکی از طریق نرم افزار وسیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم شده است وخیران می توانند کمک های خودرا مستقیم به حساب فرزندمعنوی خود واریزکنند.

وی در پایان گفت: همچنین حامیان وخیران نیکوکار می توانند با مراجعه به کمیته امدادی ثبت نام در سایت های اکرام ایتام ومحسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند ودر این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار