معاون اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، با توجه به استعفای رئیس هیأت تیراندازی استان، گفت: در طی سه ماه آینده روند انتخاب رئیس هیأت انجام می‌شود، با روی کار آمدن رئیس هیأت جدید و تلاش‌های وی سالن‌های تیراندازی استان می‌توانند رونق بگیرند.
کد خبر: ۹۳۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 20 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس جلال عزیزی ، اظهار داشت: با توجه به استعفای رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه، در طی چند روز آینده سرپرست مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از تعیین سرپرست، در طی سه ماه آینده ثبت‌نام و سپس روند انتخاب رئیس هیأت انجام می‌شود، با روی کار آمدن رئیس هیأت جدید و تلاش‌های وی سالن‌های تیراندازی استان می‌توانند رونق بگیرند.

معاون اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: سالن شهید کرم طهماسبی مکانی مناسب است که با مدیریت قوی و همت رییس هیأت می‌تواند فعالیت خود را شروع کند علاوه بر این رییس هیأت می‌تواند با اجاره سالن بخشی از هزینه‌ها را تامین و مدیریت کند.

وی در خصوص کمبود‌های سالن تیراندازی شهید کرم طهماسبی، گفت: در حال حاضر این سالن به تجهیزاتی نیاز دارد که رییس هیأت با شروع کار خود می‌تواند با هماهنگی فدراسیون این بودجه را تامین و این سالن را مجهز کند.

عزیزی در رابطه با نقاط ضعف رشته تیراندازی در استان کرمانشاه به تعداد پایین ورزشکاران اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود استعداد‌هایی که در این رشته شاهدیم می‌توانیم پذیرای ورزشکاران بیشتری باشیم، از موارد دیگر هزینه بالا و کمبود تجهیزات است که با روی کار آمدن رئیس هیأت جدید می‌توان به آینده این رشته امیدوار بود.

وی در خصوص نقاط قوت رشته تیراندازی در استان، گفت: استعداد‌های برتری در استان وجود دارد چنانکه در ماه گذشته ورزشکار در قهرمانی جهان داشتیم و علاوه بر این مورد استان کرمانشاه مجهز به دو سالن تیر اندازی است و همچنین تاکید اسلام بر این رشته را شاهدیم.

عزیزی در پایان با بیان داشتن ظرفیت در این رشته، گفت: امید داریم با تلاش رئیس جدید و هماهنگی‌های لازم با فدراسیون شاهد استعدادیابی و درخشش این رشته ورزشی در استان باشیم، رییس هیأت می‌تواند با اجاره سالن بخشی از هزینه‌ها را تامین و مدیریت کند

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار