رئیس کمیته امداد دلیجان گفت: مردم نوعدوست این شهرستان امسال ۶ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال به کودکان نیازمند در قالب طرح ایتام و محسنین کمک کردند.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 20 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، حمیدرضا قاسمی، رئیس کمیته امداد شهرستان دلیجان با بیان اینکه ۷۴۳ حامی در دلیجان این نهاد را در قالب طرح ایتام و محسنین حمایت می‌کنند ، افزود: ۳۱ یتیم و ۱۳۸ نفر از فرزندان محسنین در این شهرستان دارای حامی هستند.
وی اضافه کرد: محسنین به آن دسته خانوارها اطلاق می‌شود که سرپرست آنان به دلایلی از جمله کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی توان اداره زندگی را ندارند و کمک خیران در رفع مشکلات معیشتی، آموزشی، درمانی، اشتغال، مسکن و جهیزیه آنان تأثیر بسزایی دارد.
وی با اشاره به اینکه ۱۳۰ دانش آموز و ۱۸ دانشجو از خدمات حمایتی کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند هستند،گفت: در نیمه نخست امسال ۱۷ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال در قالب کمک معیشتی، مسکن، طرح مفتاح، درمان و جهیزیه به خانواده‌های بی بضاعت دلیجان کمک شده است.
وی اضافه کرد: یک میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال در سال جاری در قالب کمک‌های مشاوره، ازدواج و معیشتی به مددجویان کمیته امداد دلیجان پرداخت شد.
وی با بیان اینکه ۸۴۵ خانواده تحت حمایت کمیته امداد دلیجان ماهانه ۱۹ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال مستمری معیشتی دریافت می‌کنند، گفت:یک‌هزار و ۷۱ خانوار در دلیجان از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند که ۵۸۶ خانواده در روستا و ۴۸۵ خانواده در شهر زندگی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار