جلسه هماهنگی بانک‌های عامل اجرای قانون حمایت از توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع توسعه ملی در ستاد صندوق کارآفرینی امید برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱ 20 January 2021

جلسه هماهنگی بانک‌های عامل اجرای قانون حمایت از توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع توسعه ملی در ستاد صندوق کارآفرینی امید برگزارشد.

به گزارش تابناک همدان؛ در این جلسه منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی، نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، شیری مدیرعامل پست بانک، مهدیان مدیرعامل بانک توسعه و تعاون، خدا رحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، عبدالملکی معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداد امام خمینی، ازوجی مشاور وزیر، اسدی مدیر سرمایه گذاری برنامه‌های اشتغال روستایی و فراگیر، رزمجو، معاون سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و اسکندری رئیس دبیرخانه شورای عالی اشتغال جهت ارائه گزارش از عملکرد اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی حضور داشتند.

در ابتدا معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی، از آخرین عملکرداعطای تسهیلات اشتغال روستایی گزارش خود را ارائه نمود.

سپس مدیران عامل بانک‌های حاضر در جلسه گزارش باز پرداخت منابع حاصل از تسهیلات روستایی و عشایری و اقدامات صورت پذیرفته در خصوص ایجاد حساب مستقل برای واریز منابع حاصل از بازپزداخت تسهیلات اشتغال روستایی وعشایری را ارائه نمودند.

در این جلسه کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) از عملکرد پرداخت تسهیلات خود در حوزه اشتغال پایدار روستایی وعشایری گزارش خود را ارئه نمود.

سپس مقرر گردید جهت نظارت میدانی و مستند سازی از طرح‌های منتخب که تسهیلات دریافت نموده اند صورت پذیرد.

درپایان این جلسه تصمیماتی در خصوص مرحله پنجم پرداخت تسهیلات اخذ و جزئیات آن به تصویب رسید.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار