مجید یزدانپناه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس اجباری نیست اگر چه شورای مدارس موظف به تشریح مزایای حضور فیزیکی دانش آموزان برای اولیا هستند.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 21 January 2021

مجید یزدانپناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: مدارس از ابتدای بهمن ماه صد در صد باز شده، عوامل اجرایی در مدرسه حضور دارند اگر چه به شورای مدارس این حق را دادیم که با اولیا دانش آموزان صحبت کرده و مزیت آموزش حضوری را برای آن‌ها بازگو کنند. بر این اساس در صورت رضایت خانواده ها، دانش آموز در مدرسه حاضر و فعالیت‌ها عملی را انجام می‌دهیم. در غیر این صورت اجباری برای حضور فیزیکی دانش آموزان نیست.والدین باید بدانند هیچ چیز جای آموزش حضوری را نمی گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد:  شورای مدرسه است که اختیار تصمیم گیری داشته و مکلف است حضور دانش آموزان را به صورت یک روز در میان یا دو روز در میان اعلام کند
و یا اینکه کلاس‌ها را با حضور حداکثر  ۱۰ نفره شروع کند. بر اساس قانون امکان حضور بیش از ۱۰ نفر امکان پذیر نیست.

این مسئول یادآور شد: بنابراین هیچ مدرسه‌ای نمی‌تواند کلاس ۱۲ نفره داشته، ولی یک مدرسه می‌تواند کلاس ۵ یا ۶ نفره تشکیل دهد، اختیار با شورای مدرسه و انجمن آن است، هر انجمنی موفق‌تر عمل کند و موضوع را درست برای خانواده‌ها جا بیندازد، سهم ورود دانش آموزانش بیشتر است.

یزدانپناه تاکید کرد: مدارس از روز گذشته و شنبه به روی اولیا و دانش آموزان باز است، منتظر می‌مانیم تا دانش آموزان در کلاس حاضر شوند، در صورت حضور کارمان را آغاز و در غیر این صورت مجددا تاکید می‌کنم با خانواده دانش آموزان دو پایه اول و دوم ابتدایی صحبت می‌کنیم، باقی ماجرا به دیدگاه و نگاه آن خانواده و میزان توافقشان با توضیحات شورای مدرسه باز می‌گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار