رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا، کرمانشاه را یکی از استان‌های موفق کشور در زمینه مبارزه با جرایم اقتصادی معرفی کرد و گفت: در ۱۰ ماه سپری شده از سال‌جاری شاهد رشد ۶۰ درصدی کشفیات جرایم این حوزه نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 21 January 2021

گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سردار «محمدرضا مقیمی» روز پنجشنبه در نشست با فرمانده و مدیران انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز پدیده قاچاق یکی از معضلات مهم اقتصادی جامعه است و همه باید برای مقابله با آن تلاش و برنامه ریزی کنند.

وی رشد کشفیات قاچاق در کرمانشاه را بیانگر اهتمام بسیار جدی پلیس استان در راستای برخورد با این پدیده برشمرد و گفت: همین که ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۵۰ درصد رشد داشته نشان می‌دهد ماموران انتظامی کرمانشاه برای مقابله با این پدیده، پای کار هستند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا، همچنین کشف بیش از ۳۶۷ میلیارد تومان کالای احتکاری در کرمانشاه را نیز یکی دیگر از اقدامات شایان توجه مجموعه انتظامی استان بخصوص پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه برشمرد.

سردار مقیمی یادآوری کرد: در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری، آمار‌ها حاکی از رشد ۶۰ درصدی کشفیات جرایم اقتصادی در استان کرمانشاه است که رشد بسیار خوب و قابل ملاحظه‌ای به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات انتظامی کرمانشاه در زمینه کشف احتکار بسیار امیدوار کننده و بیانگر اهتمام جدی فرمانده و مدیران انتظامی این استان برای برخورد با معضلات اقتصادی است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در استان کرمانشاه به صورت میانگین ماهانه پنج پرونده قاچاق به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان کشف می‌شود تا در این خصوص هم جزو استان‌های موفق کشور باشد.

سردار مقیمی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را جزو اولویت‌های کاری ناجا برشمرد و گفت: برخورد قاطعانه با قاچاقچیان همواره جزو تاکیدات فرمانده ناجا بوده و امیدوارم با همکاری بیشتر مردم بتوانیم ضربه‌های جدی تری به آن‌ها وارد کنیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار