رئیس هیأت بدمینتون استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه میزبان رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون دور رفت در بخش آقایان شد، این مسابقات با حضور سه تیم در سالن تخصصی شهید اشرفی اصفهانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 23 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،آرش بیدل ، اظهار داشت: رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون بدلیل شرایط ویژه کرونایی و محدودیت‌های مقرر شده در تاریخ دوم بهمن ماه سال‌جاری به صورت یک روزه و در غالب سه تیم از استان‌های کرمانشاه، کردستان و تبریز به میزبانی در سالن تخصصی شهید اشرفی اصفهانی شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: نتایج این مسابقات به این صورت است که تیم نماینده کرمانشاه در اولین بازی خود با نتیجه نزدیک ۲ بر سه مغلوب تیم طلوع پلاست پرشین تبریز و در دومین بازی خود توانست تیم نماینده کردستان را با نتیجه سه بر ۲ شکست دهد.

رئیس هیأت بدمینتون استان کرمانشاه در رابطه با مسابقات دور رفت و برگشت، گفت: دور برگشت این رقابت‌ها در تاریخ نهم بهمن‌ماه در تبریز برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ دسته اول کشور در شرایط کرونایی، گفت: این رقابت‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و طبق دستورالعمل‌های فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شد و در مجموع وضعیت قابل قبولی داشتیم و راضی بودیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار