رئیس کمیته ایروپامپ استان کرمانشاه گفت: ایروپامپ، ورزشی قدرتی- استقامتی، رشته‌ای چربی‌سوز است که از ۶ سال پیش در استان کرمانشاه شروع به فعالیت کرده و با استقبال خوبی همراه شده است.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 23 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس سمیه کهریزی ، اظهار داشت: ورزش‌های همگانی در استان کرمانشاه از نظر کمیت و کیفیت برگزاری کارگاه‌ها، دوره‌های آموزشی و تعداد مربیان در میان استان‌های دیگر پیشتاز است.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی به‌صورت آنلاین، وبینار و حتی به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اقدامات مهم و چشمگیر هیأت همگانی استان کرمانشاه است تا جایی‌که می‌توان گفت هیأت‌های همگانی نسبت به استان‌های دیگر شرایط بهتری را دارد.

رئیس کمیته ایروپامپ (بادی پامپ) استان کرمانشاه ادامه داد: چهارمین دوره آموزشی رشته ایروپامپ از روز چهارشنبه اول لغایت جمعه سوم بهمن‌ماه سال‌جاری به میزبان کرمانشاه پذیرای نمایندگانی از سراسر کشور بود، این کارگاه در مجموعه ورزشی فرهنگی کوثر برگزار شد.

وی افزود: مجموع جلسات در سه روز به مدت ۴۰ ساعت، دو روز حضوری در مجتمع کوثر و به‌دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا یک روز به‌صورت آنلاین و تئوری برگزار شد.

کهریزی در رابطه خروجی این کارگاه آموزشی، گفت: برگزاری چنین کارگاه‌هایی پیش نیازی است برای کسانی‌که خواهان مربیگری در این رشته هستند و علاقه‌مندان می‌توانند پس از گذراندن دوره‌هایی با تایید مربی مسئول به مربیگری درجه سوم برسند مگر اینکه مسئول مربوطه واجدالشرایط بودن شخص را تایید کند.

وی در خصوص هدف برگزاری چنین کارگاه‌هایی، ادامه داد: مقصود بروزرسانی علم و اطلاعات، تغذیه، مباحث آسیب‌شناسی و بازآموزی و کسب آگاهی بیشتر و بروزرسانی اطلاعات مربیان و علاقه‌مندان به این رشته است.

کهریزی ادامه داد: از اهداف دیگر برگزاری کارگاه‌های آموزشی نزدیکی علاقه‌مندان و مربیان تحت آموزشی به فضای ورزشی است، با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و ایام قرنطینگی و اعلام محدودیت‌ها فعالیت‌های ورزشی نیز محدودیت یافتند بنابراین با برگزاری دوره‌های آموزشی سعی در حفظ ورزشکاران در فضای ورزشی است.

وی در پایان با اشاره به سابقه رشته ایروپامپ در استان کرمانشاه، گفت: ایروپامپ ورزشی قدرتی- استقامتی، رشته‌ای چربی‌سوز است که از ۶ سال پیش در استان کرمانشاه شروع به فعالیت کرده و جزء ورزش‌های همگانی محسوب می‌شود و تاکنون استقبال خوبی از این رشته صورت گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار