جمال یوسفی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بیمه ایران استان کرمانشاه از تسریع در زمان پرداخت خسارت‌ها بیمه‌ای خبر داد و گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و در راستای خدمت رسانی به همشهریان پرداخت خسارت‌ها با سرعت انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 23 January 2021

جمال یوسفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به فلسفه و ماموریت کاری بیمه ایران، عملیات و عملکرد آن در تعریف جهش تولید، پوشش، امنیت و اطمینان خاطر برای کلیه سرمایه گذارانی است که در این راستا اقدام کرده اند.
از جمله می‌توان به کارخانجات و کارگاه‌ها تولیدی که احداث شده، اشاره کرد. اگر شبکه فروش را در راستای حوادث، مشکلات، آتش سوزی ها، انفجار و دیگر پوشش‌های بیمه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، بیشتر فعال کنیم، به تحقق شعار سال یعنی جهش تولید نزدیک شده ایم، نکته مهم دیگری که می‌تواند، شعار جهش تولید و توصیه مقام معظم رهبری را تحقق ببخشد، ایجاد تخفیف، اقساط و تسهیل گری بیشتر است تا سرمایه گذاران را بیشتر ترغیب نماید.


وی افزود: در واقع پوشش بیمه‌ای در مواقع بروز حوادث و مشکلات، کار و تولید را از وقفه، تعطیلی و تعدیل نیرو‌ها در امان نگاه می‌دارند و این نکته مهم و ضروری برای تولید است، مانند انعقاد یک قرارداد بسیار متمرکز برای تمامی شهرک‌های صنعتی با نرخ به صرفه که در کل کشور برای آن برنامه ریزی شده تا بر اساس آن تحت پوشش قرار گیرند و هم اکنون در کل کشور به ویژه در کرمانشاه شبکه فروش در شهرک‌های صنعتی برای انجام این امر مستقر هستند.


مدیر کل بیمه ایران استان کرمانشاه در خصوص تفاوت ارائه خدمات در دوران شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: بیمه ایران بر اساس ماموریتش به دارندگان بیمه، پوشش تکمیلی ارائه می‌دهد، در دوران شیوع ویروس کرونا نیز بدون اخذ هیچ حق بیمه اضافی پوشش داروی کرونا را جز درمان تکمیلی خود قرار داده است.


این مسئول تصریح کرد: به علاوه در حال حاضر پرداخت‌های اینترنتی را از سه میلیون تومان به سقف پنجاه میلیون تومان افزایش داده ایم، با توجه به اینکه پیشتر، متقاضیان دریافت خسارت تا سقف ۵۰ میلیون تومان در بخش مالی یا جاری باید حتما به صورت حضوری مراجعه می‌کردند (که حدود ۶۰ درصد مراجعین را در بر می‌گرفت) با یکبار حضور در بیمه و تکمیل پرونده به امورشان رسیدگی و ۴۸ ساعت پس از تکمیل پرونده خسارتشان پرداخت می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار