در پی انتشار گزارشی درخصوص وضعیت ماه‌های گذشته تیم لیگ برتری هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در ایسنا که در آن مسئولین این باشگاه گلایه‌هایی را از اداره کل ورزش و جوانان استان داشتند، معاون این اداره کل به این گلایه‌ها پاسخ داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 25 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جلال عزیزی در واکنش به گلایه مسئولین باشگاه زاگرس درخصوص عدم واریز کمک 200 میلیون تومانی وزیر ورزش به حساب این باشگاه، اظهار کرد: تمام 200 میلیون تومانی که وزیر ورزش برای کمک به تیم زاگرس در نظر گرفته بود را همان زمان به حساب هیات هندبال شهرستان واریز کردیم.

وی تصریح کرد: کمک هایی نیز از سوی استاندار کرمانشاه به این تیم اختصاص پیدا کرد که آن را هم به حساب هیات شهرستان واریز کردیم تا به باشگاه زاگرس تحویل دهد.

معاون ورزش و جوانان استان با رد ادعای مسئولین باشگاه زاگرس مبنی براینکه این کمک ها به دست آنها نرسیده، اظهار کرد: تمام مستندات و فیش واریز کمک‌ها را داریم و این ادعا را رد می‌کنیم.

وی تاکید کرد: البته هرگونه کمک دولت به باشگاه های بخش خصوصی ممنوع است و کمک هایی که تاکنون از سوی بخش دولتی به باشگاه زاگرس انجام شده، در قالب هدیه به هیات هندبال شهرستان بوده است.

عزیزی تاکید کرد: باشگاه های بخش خصوصی باید برای باشگاه داری خود منابع مالی تعریف کنند، اما متاسفانه در کرمانشاه باشگاه داری بگونه ای جا افتاده که بخش دولتی باید کمک کند.

وی در ادامه در پاسخ به چرایی بد قولی اداره کل ورزش و جوانان برای تعمیر سالن شهید شهبازی اسلام آبادغرب هم گفت: اواخر سال گذشته برای تعمیر این سالن اعتباراتی را مصوب کردیم، اما متاسفانه تخصیص پیدا نکرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: با این وجود تعمیر این سالن و استاندار سازی آن برای جوانان اسلام آبادغرب و تیم زاگرس را در برنامه کاری خود قرار داده ایم.

وی در ادامه با تاکید براینکه تمام اماکن ورزشی تحت نظر اداره کل ورزش و جوانان بصورت رایگان در اختیار تیم های ورزشی برای تمرین و مسابقات قرار می گیرد، اعلام کرد: این درحالی است که در بسیاری از استانها برای اختصاص امکانات و تجهیزات به تیم های ورزشی اجاره دریافت می کنند، اما ما برای کمک به رشد و توسعه ورزش استان و تیم هایی که داریم، فضاهای ورزشی را بصورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار