استاندار اردبیل
استاندار اردبیل گفت: احتمال خودنمایی موج جدیدی از کرونا در فصل سرما وجود دارد و باید این موج را با رعایت کامل پروتکل بهداشتی مدیریت کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 25 January 2021

 

اکبر بهنامجو اظهار کرد: نباید کرونا را تمام شده تلقی کنیم بلکه با توجه به روابط اجتماعی، کاهش دور همی‌ها، رعایت فواصل اجتماعی و استفاده از ماسک در همه شرایط زمان را برای تولید انبوه واکسن مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی و جدی گرفتن موج جدید، وضعیت شکنده فعلی را حفظ کرده و بتوانیم تا آخر تابستان از شر این ویروس خلاص شویم.

ضرورت شناسایی افراد مبتلا به کرونا

استاندار اردبیل با اشاره به ضرورت شناسایی افراد مبتلا به کرونا اضافه کرد: به محض تست مثبت نمونه جدید کرونا در بیمارستان، باید اطرافیان و خانواده‌های فرد در همان روز مورد آزمایش قرار گیرد و جواب تست در اختیار کادر درمان قرار گیرد.

بهنامجو با بیان اینکه مردم باید شیوه نامه های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند، تاکید کرد: اگر شهروندان این مهم را در اماکن عمومی، مراکز خرید، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها رعایت کنند دیگر مجبور به اعمال محدودیت‌های شدید نخواهیم بود.

وی گفت: تبلیغات محیطی از سوی کارگروه تبلیغات به شیوه های مختلف انجام می‌شود و مردم و مسئولان در محل زندگی، محل کار و مراکز عمومی با رعایت این آموزش‌ها و تبلیغات می‌توانند کادر درمان و عوامل ستاد کرونا را کمک کنند تا شاهد عواقب ناخوشایند این وضعیت نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار